Print
Zoom In
Zoom Out

اسکندری: خسروی‌وفا از مدیران متواضع و پاکدست ورزش ایران است

دوشنبه 07 شهریور 1401 ساعت 04:24

رییس فدراسیون بولینگ و بیلیارد با بیان اینکه انتخاب محمود خسروی‌وفا اتفاق مهمی در ورزش کشور بود گفت: او یک مدیر متواضع و مقتدر است که بدون حاشیه کار خود را پیش می‌برد.

هاشم اسکندری در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آنچه روز گذشته (یکشنبه) در انتخابات کمیته ملی المپیک رخ داد یک اتفاق بسیار مهم و مبارک برای ورزش ایران است. انتخاب محمود خسروی‌وفا می‌تواند دوران مهمی در ورزش ایران را رقم بزند. او یک مدیر انقلابی و متواضع است. کارنامه چهار دهه خدمت این مدیر توانمند در بخش‌های مختلف حکایت از موفقیت وی دارد و نیاز به برشمردن اقدامات او نیست. خسروی‌وفا دوران بسیار خوبی با ورزش جانبازان و معلولین و  کمیته ملی پارالمپیک داشت.

رییس فدراسیون بولینگ و بیلیارد ادامه داد: خسروی‌وفا تمام ویژگی های خاص یک مدیر را دارد او متواضع و بدون حاشیه به کار خود ادامه خواهد داد. در کنار این ویژگی‌ها او یکم فرد مقتدر با تصمیماتی سنجیده به شمار می‌رود که توانسته با مدیریت خود تاکنون ده ها مدال طلای پارالمپیک را برای کشور ایران به ارمغان بیاورد. وی مدتی نیز در شورای شهر بود و من در آنجا افتخار همکاری با ایشان داشتم. خسروی وفا از مدیران پاکدست کشور به شمار می‌رود که بدون حاشیه کار خود را انجام می‌دهد. 

اسکندری با اشاره به ادامه مسیر ورزش ایران با محمود خسروی‌وفا گفت: اطمینان دارم وی در بخش ورزش‌های المپیکی نیز کارنامه درخشانی را از خود به جای خواهد گذاشت. عملکرد وی در چهار دهه گذشته نیز نشان از این مهم دارد.

به گزارش ایرنا، مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک ایران روز گذشته (یکشنبه) برگزار شد. اعضای این مجمع با ۲۸ رای محمود خسروی‌وفا را برای چهار سال به عنوان رییس کمیته ملی المپیک انتخاب کردند. پیش از این خسروی‌وفا رییس کمیته ملی پارالمپیک ایران بود. در این مجمع همچنین مهین فرهادی‌زاد به عنوان نایب رییس بانوان و غلامرضا نوروزی به عنوان نایب رییس کمیته انتخاب شدند.

مهرداد علی قارداشی، علیرضا پاکدل، علیرضا سهرابیان، محمدرضا داورزنی و غلامرضا شعبانی بهار، مهدی گودرزی و حمید عزیزی به عنوان اعضای هیات اجرایی انتخاب شدند. بهداد سلیمی هم به عنوان عضو منتخب کمیسیون ورزشکاران در هیات اجرایی تایید شد. 

در چهار سال گذشته سیدرضا صالحی‌امیری ریاست کمیته ملی المپیک را بر عهده داشت و طاهره‌ طاهریان نیز نایب رییس بانوان کمیته بود. همچنین فض‌الله باقرزاده به عنوان نایب رییس کمیته ملی المپیک در کنار صالحی امیری فعالیت داشت.

بخشنامه بیست و ششمین دوره رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان

  بخشنامه سی و سومین دوره رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا

رنکینگ ثابت اسنوکر کشوری بانوان

قهرمانی نماینده استان قزوین در اسنوکر کشوری بانوان

رنکینگ ثابت مسابقات پاکت بیلیارد ( بانوان)

قهرمانی نماینده استان فارس در پاکت بیلیارد کشوری بانوان

آغاز رقابت ها رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

پایان مسابقات ناین بال خراسان رضوی

حضور هاشم اسکندری در مجمع سالیانه فدراسیون جهانی بیلیارد و اسنوکر

دومین رنکینگ ایت بال بانوان استان ایلام برگزارشد

برترین های پاکت بیلیارد دختران کشور معرفی شدند

آغاز رقابت های پاکت بیلیارد و اسنوکر کشوری دختران

نفرات اعزامی اسنوکر بانوان جهت حضور در رقابت های جهانی مشخص شدند

بخشنامه رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

بخشنامه رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان

آغاز رقابت های انتخابی اسنوکر تیم ملی بانوان

اعزام برترین های اسنوکر بانوان به مسابقات قهرمانی جهان

رنکینگ کشوری ثابت اسنوکر زیر ۲۱ سال بانوان

پایان مسابقات تن بال استان یزد