Print
Zoom In
Zoom Out

دیدار صمیمانه‌ مسئولان با قهرمانان ملی و ورزشکاران بولینگ، بیلیارد و بولس استان تهران 

سه شنبه 05 بهمن 1400 ساعت 12:35

 مشکلات و موضوعات قهرمانان ملی و ورزشکاران غیرملی استان تهران، در نشستی با حضور مسئولان فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، مسئولان اداره‌کل ورزش و جوانان و سرپرست هیات استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان تهران؛ در این دیدار صمیمانه‌ که با حضور دکتر سلطانپور دبیرفدراسیون دکترپریچهره مدیرکل ورزش و جوانان  استان تهران ودکتر اصغرپور رئیس  توسعه قهرمانی اداره کل و کامران شهلا سرمربی تیم ملی اسنوکر  و میثم تمیمی سرپرست هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان تهران، روز گشذشته دوشنبه 4 بهمن ماه برگزار شد، ملی‌پوشان، قهرمانان و ورزشکاران استان به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود در مورد وضعیت رشته‌های مربوطه، کمبودها و کاستی‌ها و چگونگی برنامه‌ریزی برای بهبود شرایط و ارتقاء جایگاه استان تهران در سطح کشور و تیم‌های ملی پرداختند.
 در آغاز این نشست، "میثم تمیمی" ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، روز مادر و روز زن، گزارشی از حضور چندین ماهه خود، در مسئولیت سرپرستی هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان تهران ارائه کرد و از نقش و جایگاه انکارناپذیر قهرمانان و ملی‌پوشان در توسعه و ترویج این رشته و حضور موفقیت‌آمیز در عرصه‌های کشوری، بین‌المللی و جهانی گفت.
 وی تاکید کرد: علی‌رغم کمبودها و کاستی‌ها، استان تهران همواره قهرمانان و ورزشکاران شایسته‌ای را به تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف معرفی کرده و تلاش کرده دین خود را به این رشته جذاب، پرنشاط و مدال‌آور ادا کند.
سرپرست هیتت استان تهران ادامه داد: جایگاه امروز استان تهران در موفقیت‌ها و افتخارات تیم‌های ملی قابل‌توجه است، اما این به منزله پایان راه نیست، چراکه با پتانسیل و سرمایه‌های ارزشمندی که در پایتخت کشور وجود دارد، این توانایی را داریم که با همدلی بیشتر و فعالیت‌های افزون‌تر، جایگاه خود را ارتقا داده و با نگاهی به آینده و پشتوانه‌سازی برای ملی‌پوشان و قهرمانان خود، همچنان یکی از قدرت‌های این رشته در سطح کشور باشیم.
 وی ابراز امیدواری کرد که اثرات این دورهمی و نشست‌های صمیمانه و جمع‌بندی دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات، منجر به اتفاقات بسیار خوب برای بولینگ، بیلیارد و بولس استان تهران شود و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، به‌ویژه در ایام‌الله دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب شکوه‌مند اسلامی با همراهی مدیران باشگاه‌ها به‌عنوان بازوان قدرتمند هیات استان، بتوانیم برنامه‌ها و مسابقات خوبی را با حضور ملی‌پوشان و قهرمانان برنامه‌ریزی و اجرایی کنیم.
میثم تمیمی در پایان از حضور مسئولان فدراسیون و مدیرکل  ورزش و جوانان استان تهران و بیلیارد مارکت حامی مالی  به‌عنوان حامیان ارزشمند بولینگ، بیلیارد و بولس استان قدردانی کرد و فعالیت‌های قابل اشاره چند ماه اخیر را حاصل این حمایت‌ها و همدلی‌ها دانست و خواستار استمرار و جهت‌دهی آن در راستای توجه بیشتر به قهرمانان و ملی‌پوشان استان برای کسب افتخارات افزون‌تر شد.
همچنین در این دیدار مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان تهران ضمن تبریک قهرمانی حسین وفایی افزود :  درخشش فوق العاده حسین وفایی اسنوکرباز کشورمان در مسابقات حرفه‌ای‌های جهان و پیروزی قاطع مقابل مارک ویلیامز یکبار دیگر ارزش های ورزشکاران ایرانی را در بالاترین آوردگاه جهانی به اثبات رسانده است .

بخشنامه بیست و ششمین دوره رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان

  بخشنامه سی و سومین دوره رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا

رنکینگ ثابت اسنوکر کشوری بانوان

قهرمانی نماینده استان قزوین در اسنوکر کشوری بانوان

رنکینگ ثابت مسابقات پاکت بیلیارد ( بانوان)

قهرمانی نماینده استان فارس در پاکت بیلیارد کشوری بانوان

آغاز رقابت ها رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

پایان مسابقات ناین بال خراسان رضوی

حضور هاشم اسکندری در مجمع سالیانه فدراسیون جهانی بیلیارد و اسنوکر

دومین رنکینگ ایت بال بانوان استان ایلام برگزارشد

برترین های پاکت بیلیارد دختران کشور معرفی شدند

آغاز رقابت های پاکت بیلیارد و اسنوکر کشوری دختران

نفرات اعزامی اسنوکر بانوان جهت حضور در رقابت های جهانی مشخص شدند

بخشنامه رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

بخشنامه رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان

آغاز رقابت های انتخابی اسنوکر تیم ملی بانوان

اعزام برترین های اسنوکر بانوان به مسابقات قهرمانی جهان

رنکینگ کشوری ثابت اسنوکر زیر ۲۱ سال بانوان

پایان مسابقات تن بال استان یزد