Print
Zoom In
Zoom Out

شهلا: آموزش تمرین انفرادی یکی از مهمترین برنامه های ما است

يكشنبه 02 خرداد 1400 ساعت 03:05

سرمربی تیم ملی اسنوکر ایران در حاشیه برگزاری اردوی ارتقای سطح قهرمانان اسنوکر زیر 21 سال کشور گفت:بازیکنان ما باید یاد بگیرند که چطور به صورت انفرادی تمرینی انجام دهند که باعث پیشرفتشان شود و ما در این اردو به این مسئله توجه زیادی داریم.

کامران شهلا برنامه تمرینی اردوی ارتقای سطح قهرمانان زیر 21 سال کشور را این چنین مطرح کرد: نخستین گروهی که به اردو دعوت شدند برترین های اسنوکر زیر 21 سال استان خوزستان هستند. ما در یک برنامه از پیش تعین شده صبح تا ظهر را به روی تمرینات انفرادی بازیکنان تمرکز می کنیم و در این برنامه تمیرینی از توپ های خاصی استفاده می کنیم که کیفت ضربه آنها را افزایش می دهد و باعث می شود دقیق تر به توپ سفید ضربه وارد کنند.

وی ادامه داد: همچنین یک سری تمرینات انفرادی برای آنها در نظر گرفته شده که زمان بازگشت به شهر خود این تمرینات را حتما انجام دهند و برای لذت بخش شدن تمرینات از آنها خواستیم تا رکورد خود را ثبت کنند و در واقع رقابتی با خودشان داشته باشند. همانطور که میدانید تمرینات انفرادی کمی سخت است و بازیکنان بیشتر دوست دارند بازی کنند تا اینکه تنها تمرین کنند اما توصیه من به آنها این است که تمرین انفرادی برای پیشرفت بسیار مهم است حتی سالیوان که آدم کم حوصله ای است حتما روزی چند ساعت را به تمرینات انفرادی اختصاص می دهد.

سرمربی تیم ملی با اشاره به جزئیات برنامه تمرین در این اردو گفت: با توجه به نحوه تمرینات، عیب یابی نیز به صورت مختصر بر روی بازیکنان انجام می شود اما خیلی تغیرات زیادی ایجاد نمیکنیم چون تغیر یک دفعه برای بایکنان این رشته کار دشواری خواهد بود و ما نمیخواهیم همچین اتفاقی رقم بخورد.  شاهین سبزی و علی مهری زاده بازیکنان خوبی از استان خوزستان هستند که آینده روشنی در انتظار آنها خواهد بود.

شهلا در پایان تصریح کرد: از حضور بازیکنان تیم ملی نیز در این اردو بهره مند هستیم که بعد از ظهر ها با بازیکنان زیر 21 سال مسابقه می دهند و باعث پیشرفت آنها خواهند بود بازیکنان خوبی مانند علی روشنی کیا، سیاوش مزینی و شروین امیدوار کمک بسیاری برای ارتقای این بازیکنان به ما خواهند کرد.

پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا

رنکینگ ثابت اسنوکر کشوری بانوان

قهرمانی نماینده استان قزوین در اسنوکر کشوری بانوان

رنکینگ ثابت مسابقات پاکت بیلیارد ( بانوان)

قهرمانی نماینده استان فارس در پاکت بیلیارد کشوری بانوان

آغاز رقابت ها رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

پایان مسابقات ناین بال خراسان رضوی

حضور هاشم اسکندری در مجمع سالیانه فدراسیون جهانی بیلیارد و اسنوکر

دومین رنکینگ ایت بال بانوان استان ایلام برگزارشد

برترین های پاکت بیلیارد دختران کشور معرفی شدند

آغاز رقابت های پاکت بیلیارد و اسنوکر کشوری دختران

نفرات اعزامی اسنوکر بانوان جهت حضور در رقابت های جهانی مشخص شدند

بخشنامه رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

بخشنامه رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان

آغاز رقابت های انتخابی اسنوکر تیم ملی بانوان

اعزام برترین های اسنوکر بانوان به مسابقات قهرمانی جهان

رنکینگ کشوری ثابت اسنوکر زیر ۲۱ سال بانوان

پایان مسابقات تن بال استان یزد

نفرات برتر اسنوکر زیر۲۱ سال دختران معرفی شدند

اتمام مرحله نیمه هایی رقابت های اسنوکر دختران زیر۲۱ سال