Print
Zoom In
Zoom Out

مصاحبه هیات تهران با دو تن از ملی پوشان اعزامی به رقابت های اسنوکر قهرمانی آسیا

چهارشنبه 06 تیر 1403 ساعت 09:11

علی قره گوزلو و شاهین سبزی پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در عربستان در خصوص شرایط این مسابقات گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی هیات بولینگ و بیلیارد استان تهران علی قره گوزلو  بازیکن تیم اسنوکر اعزامی به  رقابت های اسنوکر قهرمانی آسیا رده سنی بزرگسالان بیان داشت : در حال حاضر عضو تیم ملی اسنوکر ایران رنک یک  استان تهران و رنک یک کشور هستم و در شرایط خوبی از لحاظ آمادگی به سر میبرم.


وی  اظهار داشت : همچون گذشته تلاش میکنم  بتوانم بهترین عملکرد خودم را به نمایش بگذارم و پرچم کشورم را در این دوره از مسابقات  به اهتزار در اورم.


این بازیکن تیم ملی با بیان اینکه هیات بولینگ و بیلیارد استان تهران مسابقات متنوعی را جهت آمادگی بازیکنان برگزار کرده بیان داشت : از آقای تمیمی رییس  هیات بولینگ و بیلیارد تهران که همواره حامی ورزشکاران  بوده اند تشکر میکنم انصافا حمایت های این هیات از ورزشکاران خود کم نظیر است.

وی اظهار داشت:هیات بولینگ و بیلیارد استان تهران از فعال ترین هیات های کشور است که همواره در حمایت بازیکنان ملی پوش خود پیش قدم می شود.در این دوره از مسابقات نیز با حمایت های رئیس هیات اعزام و کمک هزینه اعزام برای ورزشکاران این استان میسر شد که جا دارد کمال تشکر را داشته باشم.

گفتنی است  مسابقات  اسنوکر قهرمانی آسیا از روز جمعه در کشور عربستان آغاز خواهد شد و تیم ملی ایران به مربیگری کامران شهلا در این دوره از مسابقات حضور دارد.

شاهین سبزی  بازیکن زیر ۲۱ سال و قهرمان غرب آسیا اعزامی به  رقابت های اسنوکر قهرمانی آسیا بیان داشت : بیشترین ملی پوشان اسنوکر کشور در تهران فعال هستند که این اهمیت هیات این استان را بیشتر می کند‌.

وی با بیان اینکه در دو سال اخیر که مسئولیت هیات با آقای تمیمی بوده اتفاقات مثبتی در زمینه حمایت ملی پوشان افتاده است اظهار داشت : ویزای ما برای حضور در مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا به میزبانی عربستان در لحظه اخر فراهم شد ولی خوشبختانه با حمایت هیات بولینگ و بیلیارد استان تهران به این مسابقات اعزام شدم.

این ملی پوش اسنوکر ضمن قدردانی از زحمات همیشگی تمیمی رییس  هیات بولینگ و بیلیارد تهران در اعزام بازیکنان خود به مسابقات برون مرزی بیان داشت:باتوجه به اینکه اعزام به مسابقات همیشه با هزینه های بالایی همراه است حمایت و پرداخت هزینه اعزام از سوی هیات ها انگیزه بازیکنان را دو چندان میکند.

 

رنکینگ ثابت مسابقات پاکت بیلیارد ( بانوان)

رنکینگ ثابت اسنوکر کشوری بانوان

بخشنامه رنکینگ کشوری اسنوکر زیر21 سال دختران

بخشنامه رنکنیگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان8

بخشنامه  رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان

قهرمانی نماینده ایران در ناین بال بانوان غرب آسیا

برترین های اسنوکر بانوان مشخص شدند

آغاز رقابت های پاکت بیلیارد و اسنوکر بانوان

جدول حذفی و زمان بندی تن بال بانوان در شیراز

بخشنامه بیست و ششمین دوره رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان

  بخشنامه سی و سومین دوره رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا

قهرمانی نماینده استان قزوین در اسنوکر کشوری بانوان

قهرمانی نماینده استان فارس در پاکت بیلیارد کشوری بانوان

آغاز رقابت ها رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

پایان مسابقات ناین بال خراسان رضوی

حضور هاشم اسکندری در مجمع سالیانه فدراسیون جهانی بیلیارد و اسنوکر

دومین رنکینگ ایت بال بانوان استان ایلام برگزارشد

برترین های پاکت بیلیارد دختران کشور معرفی شدند

آغاز رقابت های پاکت بیلیارد و اسنوکر کشوری دختران