Print
Zoom In
Zoom Out

گفتگو با تیرداد آزادی پور ملی پوش اسنوکر کشورمان در استان ایلام

سه شنبه 07 فروردین 1403 ساعت 01:39

آزادی پور: سال 1402 با کسب سه مدال ارزشمند آسیایی و کشوری بهترین سال زندگی ورزشی من بوده است

تیرداد آزادی پور نماینده اسنوکر کشورمان در گفتگو با فدراسیون بولینگ و بیلیارد گفت: از سال 1396 ورزش بیلیارد و اسنوکر را آغاز کردم و تمام تلاشم بر این بوده است که بتوانم به تیم ملی راه پیدا کنم و در مسابقات بین المللی افتخار آفرینی کنم. سال 1402  با میزبانی فراسیون در مسابقات آسیایی همراه بود و من نیز پس از رقابت های انتخابی در اردوی تیم ملی در کنار دیگر ملی پوشان فعالیت می کردم.

او در ادامه افزود: در رقابت های آسیایی به میزبانی کشورمان نخستین تجربه بین المللی خود را تجربه کردم و به مقام سومی این دوره از مسابقات دست پیدا کردم. پس از آن به مسابقات جهانی اسنوکر زیر 21 سال در عربستان اعزام شدم و در آنجا نیز در جمع هشت نفر برتر حضور پیدا کردم.

آزادی پور درباره سالی که طی شد گفت: سال 1402 از لحاظ ورزشی بهترین سال زندگی من بوده است. علاوه بر کسب سومی رقابت های آسیایی در رده سنی زیر 21 سال، در مسابقات کشوری دسته اول اسنوکر نیز به عنوان قهرمانی دست پیدا کردم و در مسابقات زیر 21سال کشور نیز نائب قهرمان شدم.

وی در خصوص فعالیت های ورزشی در استان ایلام گفت: در استان دوست داشتنی ایلام در ابتدا مشکلاتی برای رشته اسنوکر وجود داشت اما در سال های اخیر اتفاقات خوبی رخ داده است و تعداد باشگاه های با کیفیت افزایش پیدا کرده که از فدراسیون، هیات استان و اداره کل ورزش و جوانان تشکر می کنم اما درخواست می کنم به این استان توجه بیشتری شود. استعدادهای خوبی در استان ما وجود دارد که با رسیدگی های بیشتر، می توانند به قهرمانان ملی تبدیل شوند.

ملی پوش اسنوکر کشورمان همچنین مطرح کرد: پس از پدر و مادر عزیزم فدراسیون در رشد و افتخار آفرینی من نقش بسزایی داشته است. از آقایان شهلا و ابولسانی بابت تمامی زحماتی که برای من کشیده اند ممنونم. اما در خواست می کنم که تعداد مسابقات در رشته اسنوکر را افزایش دهند. می دانم که برنامه ریزی ها در شرایط فعلی کمی دشوار می باشد اما ما ورزشکاران هر چه قدر که بیشتر در مسابقات حضور پیدا کنیم، عملکردمان نیز بهبود پیدا می کند.

وی به عناون سخن پایانی نیز افزود:  برای تمامی عزیزان و تلاش گران و ورزشکاران و داوران و مربیان در رشته های بیلیاردی در پایان سال جاری آرزوی بهترین ها را دارم. استان ایلام با طبیت منحصر به فردی که دارد، می تواند میزبان خوبی برای مسافران و گردشگران نوروزی باشد. و آرزو می کنم که سال 1403 نیز برای فدراسیون بولینگ و بیلیارد توام با موفقیت و پیروزی باشد و من نیز به عنوان یکی از ملی پوشان این رشته د در این موفقیت سهم داشته باشم.

پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا

رنکینگ ثابت اسنوکر کشوری بانوان

قهرمانی نماینده استان قزوین در اسنوکر کشوری بانوان

رنکینگ ثابت مسابقات پاکت بیلیارد ( بانوان)

قهرمانی نماینده استان فارس در پاکت بیلیارد کشوری بانوان

آغاز رقابت ها رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

پایان مسابقات ناین بال خراسان رضوی

حضور هاشم اسکندری در مجمع سالیانه فدراسیون جهانی بیلیارد و اسنوکر

دومین رنکینگ ایت بال بانوان استان ایلام برگزارشد

برترین های پاکت بیلیارد دختران کشور معرفی شدند

آغاز رقابت های پاکت بیلیارد و اسنوکر کشوری دختران

نفرات اعزامی اسنوکر بانوان جهت حضور در رقابت های جهانی مشخص شدند

بخشنامه رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

بخشنامه رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان

آغاز رقابت های انتخابی اسنوکر تیم ملی بانوان

اعزام برترین های اسنوکر بانوان به مسابقات قهرمانی جهان

رنکینگ کشوری ثابت اسنوکر زیر ۲۱ سال بانوان

پایان مسابقات تن بال استان یزد

نفرات برتر اسنوکر زیر۲۱ سال دختران معرفی شدند

اتمام مرحله نیمه هایی رقابت های اسنوکر دختران زیر۲۱ سال