Print
Zoom In
Zoom Out

اختتامیه رنکینگ اسنوکر آقایان استان خراسان جنوبی

دوشنبه 30 بهمن 1402 ساعت 06:04

عناوین برتر آخرین رنکینگ اسنوکر آزاد استان  در سال 1402مشخص شدند.

شامگاه شنبه 28 بهمن ماه پایگاه قهرمانی بیلیارد استان میزبان برگزاری دیدارهای  رده بندی و فینال چهارمین رنکینگ اسنوکر آزاد استان در سال 1402 (گرامیداشت دهه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ) بود. مراحل گروهی و ادوار حذفی این مسابقات در روزهای 18،19 و 20 بهمن ماه برگزار  و پیگیری شده بود، و  با انجام  دیدارهای مرحله نهایی این مسابقات  همراه با برگزاری مراسم اختتامیه، پرونده چهارمین رنکینگ اسنوکر آزاد استان در سال 1402 نیز بسته شد.

در این دوره از مسابقات،  35 اسنوکرباز از شهرستانهای بیرجند، طبس ، قاین و بشرویه در قالب 3گروه 5 نفره و 5 گروه 4 نفره برابر هم قرار گرفته و در فضایی صمیمانه،آرام و اخلاق مدارانه به رقابت با یکدیگر پرداختند. نهایتاً با تعیین 4 نفر راه یافته به مرحله نهایی،  عناوین برتر این مسابقات نیز مشخص شد.
در دیدار رده بندی این مسابقات مرتضی انصافی برابر علی خزاعی  (هر دو از بیرجند)قرار گرفت که در نهایت با نتیجه 4بر 2  پیروز میدان شد و توانست مقام سوم رقابتها را کسب کند. لازم به ذکر است این بازیکن توانمند استان در ادوار قبلی نیز توانسته بود در بین سه نفر برتر این رقابتها قرار داشته باشد.
از سوی دیگر در دیدار فینال سامان امین مقدم از قاین که تا چند روز پیش بعنوان نماینده استان در رقابتهای اسنوکر زیر 21 سال کشور توانسته بود خوش بدرخشد و تا مرحله یک هشتم پایانی مسابقات مذکور صعود کند، در برابر حریفی با تجربه و میدان دیده به نام امید برزگانی از بیرجند قرار گرفته بود که نتیجه این مسابقه در یک دیدار پر افت و خیز و طولانی نزدیک به 4 ساعته،  نتیجه بازی  4 بر 2 به سود برزگانی رقم خورد و بدین ترتیب  چهارمین رنکینگ اسنوکر آزاد اقایان استان در سال 1402  با تعیین مقامهای برتر  به شرح ذیل  به کار خود پایان داد:

مقام اول : امید برزگانی از شهرستان بیرجند
مقام دوم: سامان امین مقدم از شهرستان قاین
مقام سوم: مرتضی انصافی از شهرستان بیرجند
مقام چهارم : علی خزاعی از شهرستان بیرجند

در همین راستا  گفتنی است، امید برزگانی از بازیکنان شایسته اسنوکر و بیلیارد استان  پس از چند دوره  ناکامی و دوری از حضور در عناوین برتر رنکینگهای اسنوکر استان، با یک بازگشت طوفانی در این دوره توانست با ارائه یک بازی خوب و نمایش تجربه و مهارت خود  به سکوی قهرمانی  باز برگردد. البته به گفته خود این بازیکن، عدم تمرین و تا حدودی کم انگیزگی و مشغله کاری، مانع از آن شده بود که آنچه که در توان دارد را به منصه ظهور بگذارد.

در مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور ورزشکاران، مربیان، داوران ، پیشکسوتان و مسئولان شاکله ورزش و جوانان استان حضور داشتند ، از مقامهای برتر این مسابقات با اهدای جایزه و حکم قهرمانی تجلیل بعمل آمد.
از زمره مسئولان حاضر  در این مراسم می توان به : قلندری، مسئول پیگیری حوزه معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان، شاعر رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند، ساجد رییس سازمان لیگ فدراسیون بولینگ و بیلیارد و سرپرست هیأت استان، باقری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی جزیره  ، محمدباقری دبیر هیأت بولینگ و بیلیارد استان اشاره داشت.

روابط عمومی هیأت بولینگ و بیلیارد استان خراسان جنوبی

بخشنامه بیست و ششمین دوره رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان

  بخشنامه سی و سومین دوره رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا

رنکینگ ثابت اسنوکر کشوری بانوان

قهرمانی نماینده استان قزوین در اسنوکر کشوری بانوان

رنکینگ ثابت مسابقات پاکت بیلیارد ( بانوان)

قهرمانی نماینده استان فارس در پاکت بیلیارد کشوری بانوان

آغاز رقابت ها رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

پایان مسابقات ناین بال خراسان رضوی

حضور هاشم اسکندری در مجمع سالیانه فدراسیون جهانی بیلیارد و اسنوکر

دومین رنکینگ ایت بال بانوان استان ایلام برگزارشد

برترین های پاکت بیلیارد دختران کشور معرفی شدند

آغاز رقابت های پاکت بیلیارد و اسنوکر کشوری دختران

نفرات اعزامی اسنوکر بانوان جهت حضور در رقابت های جهانی مشخص شدند

بخشنامه رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

بخشنامه رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان

آغاز رقابت های انتخابی اسنوکر تیم ملی بانوان

اعزام برترین های اسنوکر بانوان به مسابقات قهرمانی جهان

رنکینگ کشوری ثابت اسنوکر زیر ۲۱ سال بانوان

پایان مسابقات تن بال استان یزد