Print
Zoom In
Zoom Out

پخش زنده دور برگشت لیگ بولینگ جام باشگاه های کشور

سه شنبه 05 دی 1402 ساعت 07:00

ابولسانی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون از تغییرات در رنکینگ های کشوری و همچنین دور برگشت جام باشگاه های بولینگ کشور سخن گفت.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد؛ سعید ابولسانی سرپرست دبیری فدراسیون در خصوص دور برگشت لیگ بولینگ باشگاه های کشور گفت: رقابت های بولینگ با توجه به سابقه این رشته در کشور تاکنون به صورت زنده پخش نشده بود اما با هماهنگی های انجام شده دور برگشت این مسابقات را به صورت زنده پوشش خواهیم داد تا علاقه مندان به این رشته بتوانند ورزش محبوب خود را دنبال کنند و همچنین به ورزشکاران حاضر در این مسابقات انگیزه بیشتری داده شود. دور رفت این مسابقات در سالن بولینگ خلیج فارس و صدر نشینی تیم پارسیان سنگ ایران از خراسان رضوی به پایان رسید و دور برگشت این مسابقات 9-11 دی ماه 1402 در مجموعه بولینگ ایرانمال برگزار می گردد.

سرپرست دبیری فدراسیون بولینگ و بیلیارد در ادامه افزود: این مسابقات با حضور 14 تیم و در دو نوبت و بر روی 14 لاین برگزار می گردد. امیدواریم دور برگشت و نهایی این مسابقات همچون دور رفت از جذابیت و حساسیت بالایی برخوردار باشد. نتایج تیم های بالای جدول بسیار نزدیک می باشد و این مسئله اهمیت کار در دور برگشت را مضاعف می کند.

همچنین ابولسانی در زمینه تغییر در رنکینگ های کشوری فدراسیون افزود: در جلسات متعدد کارشناسی در حال بررسی و تغییر ساختار مسابقات اسنوکر و پاکت بیلیارد کشوری می باشیم. این تغییرات در راستای این امر محقق می شود تا به پویایی مسابقات کشوری بیافزاید و استعدادهای برتر در این رشته ها بتوانند با امید بیشتری در رقابت ها شرکت کنند. در همین راستا در صدد هستیم تا مسابقات دسته دوم رنکینگ های کشوری را نیز با حمایت هیات های استانی برگزار کنیم.  در همین راستا هم اکنون رقابت های دسته برتر با حضور 32 ورزشکار برتر، رقابت های دسته برتر ویژه 128 نفر و دیگر ورزشکاران کشوری نیز می بایست در دسته دوم(با ساز و کار مشخص و زیر نظر هیات های استانی) کار خود را آغاز کنند. البته این طرح نهایی نشده و در روزهای آتی توسط کمیته های اجرایی و فنی فدراسیون و با اعلام جناب سلطانپور سرپرست محترم فدراسیون تایید نهایی و رسمیت پپدا می کند.

پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا

رنکینگ ثابت اسنوکر کشوری بانوان

قهرمانی نماینده استان قزوین در اسنوکر کشوری بانوان

رنکینگ ثابت مسابقات پاکت بیلیارد ( بانوان)

قهرمانی نماینده استان فارس در پاکت بیلیارد کشوری بانوان

آغاز رقابت ها رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

پایان مسابقات ناین بال خراسان رضوی

حضور هاشم اسکندری در مجمع سالیانه فدراسیون جهانی بیلیارد و اسنوکر

دومین رنکینگ ایت بال بانوان استان ایلام برگزارشد

برترین های پاکت بیلیارد دختران کشور معرفی شدند

آغاز رقابت های پاکت بیلیارد و اسنوکر کشوری دختران

نفرات اعزامی اسنوکر بانوان جهت حضور در رقابت های جهانی مشخص شدند

بخشنامه رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

بخشنامه رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان

آغاز رقابت های انتخابی اسنوکر تیم ملی بانوان

اعزام برترین های اسنوکر بانوان به مسابقات قهرمانی جهان

رنکینگ کشوری ثابت اسنوکر زیر ۲۱ سال بانوان

پایان مسابقات تن بال استان یزد

نفرات برتر اسنوکر زیر۲۱ سال دختران معرفی شدند

اتمام مرحله نیمه هایی رقابت های اسنوکر دختران زیر۲۱ سال