Print
Zoom In
Zoom Out

سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد:بکارگیری نیروی انقلابی ،متعهد ،کار آمد و اعتماد به جوانان از شاخصه های ورزش قوی است

سه شنبه 21 آذر 1402 ساعت 02:41

سلطانپور گفت :ایران قوی اگر به ورزش قوی نیازمند است می بایست استلزام هایی را نیز سرلوحه کار خود قرار داده و نیاز به باز تولید مفاهیم و بازگشت به ریشه های ورزش با نگاه به اسلام و فرهنگ غنی ایرانی داشته باشیم. اعتبارات مالی مناسب، به کارگیری نیروی انقلابی متعهد و کارآمد و همچنین اعتماد به جوانان از شاخصه های این استلزامات است.

علی سلطانپور سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد را با اشاره به دیدار با مقام معظم رهبری آغاز کرد و گفت : رهنمودهای مقام معظم رهبری همواره سرلوحه و در راس امورات واقدامات راهبردی دستگاه های اجرایی کشور علی الخصوص حوزه ورزش بوده است. توفیقی بود که یکباره دیگر مدیران ورزشی، ورزشکاران و مربیان و فعالان ورزشی در محضر ایشان حضور پیدا نموده و از بیانات حکیمانه و عالمانه ایشان بهره مند شدند.

سلطانپور در ادامه افزود :موفقیت ورزشکاران در عرصه های بین المللی، تاثیرگذار در سایر حوزه ها از جمله بخش های فرهنگی و اجتماعی جامعه خواهد بود. همان طور که حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار اخیر خود با جامعه ورزش بیان نمودند تنها مدال و سکو برای طیف های مختلف جامعه حائز اهمیت نخواهد بود و اقدامات فرهنگی و اخلاق مداری نیز شایسته تقدیر و تجلیل می باشد و این مساله باعث افتخار است که اقدامات ورزشکاران در عرصه های مختلف به سمع و نظر ایشان رسیده است. ورزشکارانی که به نوعی چهره واقعی و قدرتمندی ایران اسلامی را در جهان به رخ حریفان می کشند و ماهیتی مستقل از آنچه دیگران انتظار دارند را بوجود می آورند.

وی خاطر نشان کرد:ایران قوی اگر به ورزش قوی نیازمند است می بایست استلزام هایی را نیز سرلوحه کار خود قرار داده و نیاز به باز تولید مفاهیم و بازگشت به ریشه های ورزش با نگاه به اسلام و فرهنگ غنی ایرانی داشته باشیم. اعتبارات مالی مناسب، به کارگیری نیروی انقلابی متعهد و کارآمد و همچنین اعتماد به جوانان از شاخصه های این استلزامات می باشد.

سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد همچینین در ادامه عنوان کرد : اگر امروز شاهد اقتدار جمهوری اسلامی ایران در سایر حوزه ها هستیم به دلیل این است که در جهت ثبات مدیریتی،اعتقاد به باورهای دینی و مذهبی و همچنین تکیه بر توان داخلی و جذب نیروی کارامد گام برداشته ایم.. تاریخ کشور ایران پس از انقلاب اسلامی نیز نشان داده است که در هر مقطع زمانی حمایت های لازم از جامعه ورزش صورت گرفته شاهد دستاوردهای مطلوب و مناسبی که منتج به موفقیت و به اهتزاز درامدن پرچم کشورمان در والاترین سکوهای بین المللی بوده ایم.

وی در آخر ضمن تشکر از مسئولانی که تدارک دیدار جامعه ورزش با رهبری را فراهم آوردند گفت: این نشست صمیمانه موجبات دلگرمی ویژه ای به ورزش کشور به خصوص رشته هایی که در آستانه المپیک پاریس بسر می برند بخشید. نگاه حکیمانه و بیانات عالمانه و همچنین اشراف کامل مقام معظم رهبری به کلیات و جزئیات ورزش کشور یکی از مسائل حائز اهمیت در این نشست بود.

همچنین حضور دو مدیر خوشنام،با تجربه و متخصص در راس کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان که تجربه بسیاری در این حوزه دارند می توانند بستر سازی «ایران قوی، ورزش قوی» را فراهم آورد و فدراسیون بولینگ و بیلیارد بعنوان یکی از فدراسیون های ورزشی پر افتخار در سال های اخیر نشان داده است که همواره در تمامی صحنه های قهرمانی و فرهنگی و جهادی حضوری فعال داشته و یقین داریم خانواده بزرگ بولینگ و بیلیارد در بالاترین سطوح پایندی به این شعار را محقق خواهند کرد.

بخشنامه بیست و ششمین دوره رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان

  بخشنامه سی و سومین دوره رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا

رنکینگ ثابت اسنوکر کشوری بانوان

قهرمانی نماینده استان قزوین در اسنوکر کشوری بانوان

رنکینگ ثابت مسابقات پاکت بیلیارد ( بانوان)

قهرمانی نماینده استان فارس در پاکت بیلیارد کشوری بانوان

آغاز رقابت ها رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

پایان مسابقات ناین بال خراسان رضوی

حضور هاشم اسکندری در مجمع سالیانه فدراسیون جهانی بیلیارد و اسنوکر

دومین رنکینگ ایت بال بانوان استان ایلام برگزارشد

برترین های پاکت بیلیارد دختران کشور معرفی شدند

آغاز رقابت های پاکت بیلیارد و اسنوکر کشوری دختران

نفرات اعزامی اسنوکر بانوان جهت حضور در رقابت های جهانی مشخص شدند

بخشنامه رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

بخشنامه رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان

آغاز رقابت های انتخابی اسنوکر تیم ملی بانوان

اعزام برترین های اسنوکر بانوان به مسابقات قهرمانی جهان

رنکینگ کشوری ثابت اسنوکر زیر ۲۱ سال بانوان

پایان مسابقات تن بال استان یزد