Print
Zoom In
Zoom Out

شیخ طلال محمد الصباح کویتی  مجددا در سمت ریاست فدراسیون بین المللی بولینگ (IBF) انتخاب شد

چهارشنبه 19 مهر 1402 ساعت 12:56

شیخ طلال محمد الصباح از کویت در مجمع انتخاباتی فدراسیون بین المللی بولینگ (IBF) پس از شکست رقیب خود، کتی اینس از کانادا، با آرای 87 رای بر 17 ، مجدداً به عنوان رئیس فدراسیون بین المللی بولینگ انتخاب شد تا در سومین دوره چهار ساله خود همچنان در این سمت ابقا گردد.

شیخ طلال محمد الصباح از کویت در مجمع انتخاباتی فدراسیون بین المللی بولینگ (IBF) پس از شکست رقیب خود، کتی اینس از کانادا، با آرای 87 رای بر 17 ، مجدداً به عنوان رئیس فدراسیون بین المللی بولینگ انتخاب شد تا در سومین دوره چهار ساله خود همچنان در این سمت ابقا گردد.

شیخ طلال، از زمان اولین انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون بین المللی بولینگ (IBF)  در ابوظبی در سال 2015، تغییرات قابل توجهی را در اولین دوره انتخابش به عنوان مقام ریاست و تحت نظارت خویش بوجود آورد و به نقاط عطفی مانند به رسمیت شناختن این ورزش توسط کمیته بین المللی پارالمپیک و شروع یک استراتژی پخش طولانی مدت رسانه ای، دست یافته است.

در جریان مجمع انتخاباتی فدراسیون بین المللی بولینگ (IBF) ، شیخ طلال به موضوعات کلیدی دوره چهار ساله بعدی خود اشاره کرد که ارائه شفافیت بیشتر در امور فدراسیون بین المللی بولینگ (IBF) بود.

چهل و سه نفر از اعضا با نمایندگان نیابتی در کنگره حضور داشتند که از آن تعداد در مجموع 15 مورد در دستور کار قرار داشت. آقای مارتین فابا، نایب رئیس اول فدراسیون بین المللی بولینگ (IBF) به عنوان رئیس مجمع و خانم ویوین لو به عنوان دبیر مجع توسط مقام ریاست منصوب شدند. آقای مایکل سیمور نیز به عنوان رئیس فرآیند انتخابات منصوب شد.

به احترام درگذشت مرحوم آقای بیل کریسمن، مدیر عامل Storm Bowling، مراسم یادبودی در جریان مجمع برگزار گردید و به پاس خدمات ارزنده ایشان حضار یک دقیقه سکوت اختیار کردند.

در ابتدای مجمع حضور و غیاب انجام شد و تعداد آرا و وکالتنامه های نیابتی تأیید شد. پس از بحث در مورد مسائل مالی و به پایان رسیدن آن، زمان رای گیری برای پست ریاست فدراسیون بین المللی بولینگ (IBF) با دو نامزد، شیخ طلال و رقیب، خانم کتی اینس فرا رسید.

شیخ مجموعاً 87 رأی در مقابل 17 رأی اینس به دست آورد و از این رو شیخ مجدداً به عنوان رئیس فدراسیون بین المللی بولینگ (IBF) انتخاب شد. دومین روند رای گیری برای دو نایب رئیس فدراسیون بین المللی بولینگ (IBF)  بود. آنها نایب رئیس اول فعلی رئیس  آقای مارتین فابا، خانم شالین زولکیفلی، کاندیدای نامزد شده توسط کنگره بولینگ تن پین مالزی، نایب رئیس دوم فعلی رئیس آقای ماریو نیکولایدس و آقای رون گریفین از انگلستان بودند.

آقای مایکل سیمور از نامزدی پست نایب رئیسی انصراف داد. آقای فابا با 81 رای در مقابل 23 رای خانم شالین زولکیفلی مالزیایی مجددأ انتخاب شد. آقای نیکولایدس 87 رای در مقابل 17 رای آقای رون گریفین از انگلستان به دست آورد و مجددا در پست خود ابقا شد.

بخشنامه بیست و ششمین دوره رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان

  بخشنامه سی و سومین دوره رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا

رنکینگ ثابت اسنوکر کشوری بانوان

قهرمانی نماینده استان قزوین در اسنوکر کشوری بانوان

رنکینگ ثابت مسابقات پاکت بیلیارد ( بانوان)

قهرمانی نماینده استان فارس در پاکت بیلیارد کشوری بانوان

آغاز رقابت ها رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

پایان مسابقات ناین بال خراسان رضوی

حضور هاشم اسکندری در مجمع سالیانه فدراسیون جهانی بیلیارد و اسنوکر

دومین رنکینگ ایت بال بانوان استان ایلام برگزارشد

برترین های پاکت بیلیارد دختران کشور معرفی شدند

آغاز رقابت های پاکت بیلیارد و اسنوکر کشوری دختران

نفرات اعزامی اسنوکر بانوان جهت حضور در رقابت های جهانی مشخص شدند

بخشنامه رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

بخشنامه رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان

آغاز رقابت های انتخابی اسنوکر تیم ملی بانوان

اعزام برترین های اسنوکر بانوان به مسابقات قهرمانی جهان

رنکینگ کشوری ثابت اسنوکر زیر ۲۱ سال بانوان

پایان مسابقات تن بال استان یزد