Print
Zoom In
Zoom Out

اطلاعیه مهم درباره رویدادهای ورزشی غیر مصوب  ACBS

دوشنبه 17 مهر 1402 ساعت 11:02

کنفدراسیون ورزش های بیلیاردی  آسیا (ACBS) طی نامه ای به فدراسیون های عضو اعلام کرد که با ورزشکاران اسنوکر و پاکت بیلیاردی که در مسابقات غیر رسمی در قاره آسیا شرکت کنند برخورد خواهد کرد.


 

به گزلرش روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد؛ کنفدراسیون ورزش های بیلیاردی  آسیا (ACBS) طی نامه ای به فدراسیون های عضو اعلام کرده است که ورزشکارانی که زیر نظر ACBS فعالیت می کنند حق شرکت در مسابقات غیر رسمی و غیر مصوب این کنفدراسیون را ندارند و در صورت مشاهده ورزشکاران در مسابقات بدون مصوب این کنفدراسیون در قاره آسیا برخورد خواهد شد و از دیگر مسابقات رسمی آسیا کنار گذاشته می شوند. در متن نامه آمده است:

با توجه به مسئولیت خود در حفظ حقوق کشورهای عضو و بازیکنان خود و ادامه حمایت از فدراسیون های ملی و ورزشکاران خود و برگزاری مسابقات قهرمانی آسیایی و بین المللی بر اساس استانداردهای بین المللی، لطفاً توجه داشته باشید که:

هیچ سازمان یا کشور عضوی مجاز به میزبانی، سازماندهی، حمایت، تائید یا تسهیل هر گونه رویداد اسنوکر، بیلیارد 3 توپ ، پاکت بیلیارد ، یا هر نوع دیگری از این بازی‌ها که بیش از دو کشور در آن شرکت می‌کنند، بدون اخذ تأییدیه یا مجوز رسمی از کنفدراسیون ورزش های بیلیاردی  آسیا (ACBS) نمی‌باشد. کنفدراسیون ورزش های بیلیاردی  آسیا (ACBS) تنها نماینده شناخته شده ورزش های بیلیاردی در آسیا است که توسط فدراسیون بین المللی بیلیارد و اسنوکر (IBSF) و اتحادیه جهانی پاکت بیلیارد (WPA) و متعاقباً توسط کنفدراسیون جهانی ورزشهای بیلیاردی (WCBS) ، کمیته بین المللی المپیک (IOC) و سایر سازمان های جهانی رویدادهای ورزشی بزرگ  به رسمیت شناخته شده است. در نتیجه، کنفدراسیون ورزش های بیلیاردی  آسیا (ACBS) توسط شورای المپیک آسیا (OCA) نیز به رسمیت شناخته شده است.

اعضای کنفدراسیون ورزش های بیلیاردی  آسیا (ACBS) نمی توانند به هیچ سازمانی که ادعا می کند یک سازمان قاره ای است و خارج از ساختار فدراسیون بین المللی بیلیارد و اسنوکر (IBSF) ، اتحادیه جهانی پاکت بیلیارد (WPA) و کنفدراسیون جهانی ورزشهای بیلیاردی (WCBS) است، تعلق داشته باشند، عضو یا وابسته به آن باشند. کنفدراسیون ورزش های بیلیاردی  آسیا (ACBS) به بازیکنانی که در این نوع رویدادها شرکت می کنند، به ویژه اگر رویداد یا رویدادها تحت عنوان آسیا یا آسیایی یا هر عبارتی به معنای آسیا یا آسیایی نامیده شود، اجازه نمی دهد در هر یک از رویدادهای آینده که توسط کنفدراسیون ورزش های بیلیاردی  آسیا (ACBS) سازماندهی یا تایید شده است و اعضای آن از جمله بازی های چند ورزشی آسیایی بازی کنند ، و اقدامات لازم برای حفظ حقوق ما در برابر برگزار کنندگان ، شرکت کنندگان و حامیان آنها طبق اساسنامه و آئین نامه کنفدراسیون ورزش های بیلیاردی  آسیا (ACBS) انجام خواهد شد.

بخشنامه بیست و ششمین دوره رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان

  بخشنامه سی و سومین دوره رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا

رنکینگ ثابت اسنوکر کشوری بانوان

قهرمانی نماینده استان قزوین در اسنوکر کشوری بانوان

رنکینگ ثابت مسابقات پاکت بیلیارد ( بانوان)

قهرمانی نماینده استان فارس در پاکت بیلیارد کشوری بانوان

آغاز رقابت ها رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

پایان مسابقات ناین بال خراسان رضوی

حضور هاشم اسکندری در مجمع سالیانه فدراسیون جهانی بیلیارد و اسنوکر

دومین رنکینگ ایت بال بانوان استان ایلام برگزارشد

برترین های پاکت بیلیارد دختران کشور معرفی شدند

آغاز رقابت های پاکت بیلیارد و اسنوکر کشوری دختران

نفرات اعزامی اسنوکر بانوان جهت حضور در رقابت های جهانی مشخص شدند

بخشنامه رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

بخشنامه رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان

آغاز رقابت های انتخابی اسنوکر تیم ملی بانوان

اعزام برترین های اسنوکر بانوان به مسابقات قهرمانی جهان

رنکینگ کشوری ثابت اسنوکر زیر ۲۱ سال بانوان

پایان مسابقات تن بال استان یزد