Print
Zoom In
Zoom Out

فراخوان داوری جهت اعزام به مسابقات اسنوکر زیر 21 سال قهرمانی جهان (IBSF) 2023

شنبه 06 خرداد 1402 ساعت 05:39

مسابقات اسنوکر زیر 17 سال و زیر 21 سال ( آقایان ) و زیر 21 سال (بانوان) قهرمانی جهان (IBSF) 2023 به میزبانی کشور عربستان – ریاض از تاریخ 16 تا 7 جولای 2023 (25 – 16 تیر 1402) برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد؛ مسابقات اسنوکر زیر 17 سال و زیر 21 سال ( آقایان ) و زیر 21 سال (بانوان) قهرمانی جهان (IBSF) 2023 به میزبانی کشور عربستان ریاض از تاریخ 16 تا 7 جولای 2023  (25 16 تیر 1402) برگزار می گردد.فدراسیون بولینگ و بیلیارد جمهوری اسلامی ایران 3 داور را به کنفدراسیون آسیا و کمیته داوران کنفدراسیون آسیا معرفی می نماید و پس از تایید دبیر کل کنفدراسیون و همچنین رئیس کمیته داوران کنفدراسیون آسیا اعزام داوران بر اساس تعداد مورد نیاز داوران دعوتی از هر کشور و بر اساس اولویت در لیست کمیته داوران فدراسیون قطعی خواهد شد.

فدراسیون بولینگ و بیلیارد جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد جهت اعزام داوران به مسابقات اسنوکر زیر 17 سال و زیر 21 سال ( آقایان ) و زیر 21 سال (بانوان) قهرمانی جهان (IBSF) 2023 داورانی که حائز شرایط ذیل باشند را به مسابقات مذکور اعزام نمایند.

                                                                                                                                                                     

این مسابقات از تاریخ 16 تا 7 جولای 2023  (25 16 تیر 1402)   در رده زیر 17 سال و زیر 21 سال ( آقایان ) و زیر 21 سال (بانوان)     در شهر ریاض عربستان  برگزار خواهد شد .

 

  • اسنوکر زیر 17 سال آقایان : 11 تا 8 جولای 2023 (20 17 تیر 1402)
  • اسنوکر زیر 21 سال آقایان : 16 تا 12 جولای 2023 (25 21 تیر 1402)
  • اسنوکر زیر 21 سال بانوان : 16 تا 12 جولای 2023 (25 21 تیر 1402)

 

شرایط داوران :

* فدراسیون میزبان اسکان و اقامت داوران بین المللی  را براساس اتاق دو نفر اشتراکی شامل صبحانه روزانه  و یک وعده  غذایی  بصورت رایگان  تهیه و تدارک خواهد دید  بعلاوه 400 دلار آمریکا از طرف فدراسیون بین المللی بیلیارد و اسنوکر  IBSF)) به عنوان حق  الزحمه به داوران خارجی پرداخت خواهد شد.

*  ثبت نام داوران حداکثر تا تاریخ 13 خرداد  ماه 1402 روز شنبه تا ساعت 10 صبح می باشد و تمدید نخواهد شد.

ثبت نام تنها از طریق ارسال پیام به آقای عقیل مرشدی مسئول اعزامهای برون مرزی کمیته داوران فدراسیون با شماره تماس ۰۹۳۵۵۵۷۳۷۵۷ صورت خواهد گرفت .

تذکر مهم : داوران می بایست عضو سایت فدراسیون و دارای مدارک معتبر بین المللی باشند و تسلط کامل در داوری داشته باشند.

همچنین با توجه به اینکه اسامی داوران مورد تائید کمیته داوران توسط فدراسیون نیز مورد بررسی قرار گرفته تا تصمیم نهایی اتخاذ گردد و نیاز به زمان کافی دارد ، با توجه به استقبال داوران دیگر کشورهای عضو در آسیا ، در صورتیکه اسامی مورد تائید و صلاحیت دار توسط کمیته محترم داوران زودتر از تاریخ مذکور به فدراسیون اعلام گردد شانس بیشتری برای تائید و پذیرش داوران ایران توسط رئیس کمیته داوران آسیا و دبیر کنفدراسیون آسیا وجود خواهد داشت.

*کلیه مراحل اداری ، ثبت نامها و امور مربوطه ، تهیه بلیط و رزرو هتل باید با هماهنگی و از طریق امور بین الملل فدراسیون صورت پذیرد و کمیته داوران باید بلافاصله پس از تائید نهایی اسامی، اسکن رنگی و با کیفیت پاسپورت و عکس پرسنلی داوران منتخب را برای امور بین الملل فدراسیون از طریق ایمیل bbfir0501@yahoo.com  ارسال کنند.

* پاسپورت داوران متقاضی می بایست حداقل ۷ ماه از تاریخ شروع مسابقات دارای اعتبار باشد.

* تزریق حداقل دو دوز واکسن بعلاوه تست منفی PCR از مراکز مورد تائید وزارت بهداشت و شرکت هواپیمایی جهت اعزام ضروری و همچنین باید حداقل ۲ هفته از تزریق نوبت دوم یا سوم آنها تا قبل از شروع مسابقات گذشته باشدطبق مذاکره قبلی با فدراسیون میزبان اینکه تست PCR صد در صد ضروری است یا خیر دو هفته قبل از اعزام تائید نهایی می شود و به اطلاع داوران منتخب خواهد رسید.

تذکر مهم کمیته داوران :

با توجه به سهمیه مشخص و محدودی که توسط فدراسیون بین المللی جهت اعزام داوران به فدراسیون اعلام شده است  لذا پس از انتخاب داوران و اعلام لیست نهایی اعزام توسط کمیته داوران به فدراسیون هرگونه انصراف غیر موجه از اعزام توسط داوران طبق آیین نامه کمیته داوران مورد قبول نبوده و تصمیمات بعدی در مورد ادامه فعالیت اشخاص مذکور در اختیار کمیته داوران می‌باشد.

*لازم بذکر است اعزام داوران به این دوره از مسابقات ابتدا منوط به تائید صلاحیت آنان توسط کمیته داوران و در نهایت تصمیم گیری با فدراسیون بولینگ و بیلیارد جمهوری اسلامی ایران می باشد.

پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا

رنکینگ ثابت اسنوکر کشوری بانوان

قهرمانی نماینده استان قزوین در اسنوکر کشوری بانوان

رنکینگ ثابت مسابقات پاکت بیلیارد ( بانوان)

قهرمانی نماینده استان فارس در پاکت بیلیارد کشوری بانوان

آغاز رقابت ها رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

پایان مسابقات ناین بال خراسان رضوی

حضور هاشم اسکندری در مجمع سالیانه فدراسیون جهانی بیلیارد و اسنوکر

دومین رنکینگ ایت بال بانوان استان ایلام برگزارشد

برترین های پاکت بیلیارد دختران کشور معرفی شدند

آغاز رقابت های پاکت بیلیارد و اسنوکر کشوری دختران

نفرات اعزامی اسنوکر بانوان جهت حضور در رقابت های جهانی مشخص شدند

بخشنامه رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

بخشنامه رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان

آغاز رقابت های انتخابی اسنوکر تیم ملی بانوان

اعزام برترین های اسنوکر بانوان به مسابقات قهرمانی جهان

رنکینگ کشوری ثابت اسنوکر زیر ۲۱ سال بانوان

پایان مسابقات تن بال استان یزد

نفرات برتر اسنوکر زیر۲۱ سال دختران معرفی شدند

اتمام مرحله نیمه هایی رقابت های اسنوکر دختران زیر۲۱ سال