Print
Zoom In
Zoom Out

كامران شهلا: اميدوار به كسب مدال های ارزشمند از مسابقات اسنوكر قهرماني آسيا هستيم

جمعه 05 خرداد 1402 ساعت 09:26

سرمربي تيم ملي اسنوكر در آستانه آغاز اردوي آماده سازي اين تيم براي حضور در مسابقات قهرماني آسيا در تهران، نسبت به كسب عناوین ارزشمند از اين رقابت ها ابراز اميدواري كرد.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون بولينگ و بيليارد، ايران براي چهرمین بار ميزبان مسابقات اسنوكر قهرماني آسيا است، اين رقابت ها طي روزهاي ٢٧ خردادماه تا ٤ تيرماه در سه بخش تيمي، ٦ توپ و زير ٢١ سال به ميزباني آكادمي بولينگ و بيليارد مجموعه ورزشي انقلاب برگزار مي شود. 

كامران شهلا كه هدايت ملي پوشان ايران را در اين رقابت ها بر عهده دارد، در مورد شرايط ملي پوشان براي حضور در مسابقات و برنامه اردويي آنها توضیح داد.

وي با يادآوري اينكه از طرف كنفدراسيون آسيايي اسنوكر براي هر يك از كشورهاي شركت كننده سه سهميه در هر بخش لحاظ شده است، گفت: ايران به عنوان ميزبان مسابقات مجاز به استفاده از ٨ سهميه در بخش انفرادي (٦ توپ و زير٢١ سال) است و در بخش تيمي هم همچون هند كه مدافع عنوان قهرماني است، با دو تيم در مسابقات شركت خواهيم داشت. 

سرمربي تيم هاي ملي اسنوكر ادامه داد: بر اين اساس با برگزاري رقابت هاي انتخابي، تركيب ملي پوشان شركت كننده در هر بخش زير ٢١ سال و ٦ توپ مشخص شد. در بخش تيمي اما هنوز تركيب سه نفره (٢ بازيكن اصلي و يك بازيكن رزرو) هر تيم نهايي نشده است. در جريان اردوي آماده سازي در اين زمینه به جمع بندي نهايي مي رسيم. 

شهلا در مورد برنامه هاي آماده سازي ملي پوشان شركت كننده در مسابقات قهرماني آسيا نيز توضیح داد و گفت: طي يك ماهِ اخير ملي پوشان در مسابقات كشوري و جايزه بزرگ داخلي شركت داشتند كه از هر اردويي بهتر است، از ٧ خردادماه هم اردوي آماده سازي آغاز شده و به صورت پيوسته تا ٢٥ خرداد ادامه خواهد داشت.

به گفته وي، اردوي تيم زير ٢١ سال در آكادمي بولينگ و بيليارد مجموعه ورزشي انقلاب و اردوي تيم ملي بزرگسالان در مجموعه ورزشي آزادي برگزار خواهد شد.

سرمربي تيم هاي ملي اسنوكر با يادآوري اينكه سال گذشته سياوش مزيني و امير سرخوش قهرمان و نايب قهرمان اسنوكر ٦ توپ آسيا در مالزي شدند، در مورد پيش بيني خود از نتايج اين دوره رقابت ها گفت: نسبت به مدال آوري دوباره در اين بخش اميدواريم، در بخش زير ٢١ سال هم با توجه به شرايط ملي پوشان خوش بين به مدال آوري هستيم اما قول طلا نمي دهيم، در بخش تيمي هم شرايط براي نتيجه گيري خوب است، در مجموع اميدواريم از اين ميزباني عناوین ارزشمندی را کسب کنیم.

رنکینگ ثابت اسنوکر کشوری بانوان

قهرمانی نماینده استان قزوین در اسنوکر کشوری بانوان

رنکینگ ثابت مسابقات پاکت بیلیارد ( بانوان)

قهرمانی نماینده استان فارس در پاکت بیلیارد کشوری بانوان

آغاز رقابت ها رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

پایان مسابقات ناین بال خراسان رضوی

حضور هاشم اسکندری در مجمع سالیانه فدراسیون جهانی بیلیارد و اسنوکر

دومین رنکینگ ایت بال بانوان استان ایلام برگزارشد

برترین های پاکت بیلیارد دختران کشور معرفی شدند

آغاز رقابت های پاکت بیلیارد و اسنوکر کشوری دختران

نفرات اعزامی اسنوکر بانوان جهت حضور در رقابت های جهانی مشخص شدند

بخشنامه رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

بخشنامه رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان

آغاز رقابت های انتخابی اسنوکر تیم ملی بانوان

اعزام برترین های اسنوکر بانوان به مسابقات قهرمانی جهان

رنکینگ کشوری ثابت اسنوکر زیر ۲۱ سال بانوان

پایان مسابقات تن بال استان یزد

نفرات برتر اسنوکر زیر۲۱ سال دختران معرفی شدند

اتمام مرحله نیمه هایی رقابت های اسنوکر دختران زیر۲۱ سال

آغاز رقابت های اسنوکر دختران زیر21 سال