Print
Zoom In
Zoom Out

تور جهانی اسنوکر با سه رویداد در  فصل 2024/2023 به کشور چین باز می گردد

يكشنبه 27 فروردین 1402 ساعت 02:29

تور جهانی اسنوکر در اواخر امسال 2023 حداقل سه تورنمنت را در چین برگزار خواهد کرد که شامل اولین رویدادهای رنکینگ جهانی میشود که در کشور چین برگزار خواهد شد. آخرین میزبانی چین یعنی مسابقات قهرمانی اسنوکر چین در شهر گوانگژو به سال 2019 برمی گردد.

جدای از مسابقات مسترز هنگ کنگ 2022 که یک رویداد دعوتی هشت نفره بود، این اولین رویدادهای اسنوکر حرفه ای خواهد بود که به مدت چهار سال در چین میزبانی خواهد شد .

مسابقات عبارتند از:

1)      مسابقات اسنوکر مسترز شانگهای که یک رویداد حرفه ای اسنوکر دعوتی با 24حضور  بازیکن خواهد بود و از تاریخ 17- 11 سپتامبر 2023 (26 – 20 شهریور 1402) در کشور چین و شهر زیبا و بندری شانگهای برگزار خواهد گردید.

2)      مسابقات اسنوکر آزاد ووهان که یک رویداد رنکینگ جهانی است و از تاریخ  15-9  اکتبر 2023 (23 – 17 مهر 1402) در شهر ووهان کشور چین برگزار خواهد شد.

3)    مسابقات اسنوکر بین المللی چین که یک رویداد رنکینگ جهانی است و از تاریخ  12- 5  نوامبر 2023 (21 – 14 آبان 1402) در کشور چین برگزار خواهد شد و شهر میزبان این رویداد متعاقبا اعلام خواهد گردید.

 

مجموع جوایز این سه رویداد مجموعا بیش از 2 میلیون پوند خواهد بود.

استیو داوسون، رئیس تور جهانی اسنوکر  افزود: "این یک اعلامیه بسیار مهم برای ورزش ما است، زیرا ما قصد داریم که برگزاری مسابقات خود را در قاره آسیا افزایش دهیم. برگزاری حداقل دو رویداد رنکینگ جهانی، به علاوه یک تورنمنت دعوتی بزرگ، در چین در اواخر امسال برای بازیکنان و هواداران فوق العاده است.

«در طول همه‌گیری، ما گفتگو و روابط را با انجمن بیلیارد و اسنوکر چین و همچنین شرکای کلیدی و مروجین خود در سراسر چین حفظ کرده‌ایم. این به ما این امکان را می دهد که اکنون که محدودیت های سفر برداشته شده است، به سرعت به برگزاری رویدادهای کلیدی بازگردیم.

ما به بازیکنان خود قول دادیم که این موضوع در دستور کار ما قرار دارد و به آن قول عمل کردیم و بیش از 2 میلیون پوند به عنوان جایزه به تور اضافه کردیم. ما به بررسی فرصت ها برای برگزاری رویدادهای بیشتر در چین و فراتر از آن ادامه خواهیم داد.

مستر شانگهای یکی از محبوب ترین مسابقات اسنوکر در چین است

ما هیجان زده هستیم که برای اولین بار میزبان یک تورنمنت در ووهان، مرکز استان هوبی و شهری پر جنب و جوش با 11 میلیون نفر جمعیت هستیم. مسابقات مسترز شانگهای دارای سابقه طولانی است و به دلیل اعتبار خود مشهور است.

هواداران چینی عاشق اسنوکر هستند و تشنه تماشای رویدادهای بزرگ حرفه ای از نزدیک در کشور خود هستند و آنها مشتاقانه منتظر بازگشت بازیکنان ستاره ما خواهند بود. ما مشتاقانه منتظر همکاری با شرکای خود برای ساختن آینده ای روشن برای اسنوکر در منطقه و قاره پهناور آسیا هستیم."

 

بخشنامه بیست و ششمین دوره رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان

  بخشنامه سی و سومین دوره رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا

رنکینگ ثابت اسنوکر کشوری بانوان

قهرمانی نماینده استان قزوین در اسنوکر کشوری بانوان

رنکینگ ثابت مسابقات پاکت بیلیارد ( بانوان)

قهرمانی نماینده استان فارس در پاکت بیلیارد کشوری بانوان

آغاز رقابت ها رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

پایان مسابقات ناین بال خراسان رضوی

حضور هاشم اسکندری در مجمع سالیانه فدراسیون جهانی بیلیارد و اسنوکر

دومین رنکینگ ایت بال بانوان استان ایلام برگزارشد

برترین های پاکت بیلیارد دختران کشور معرفی شدند

آغاز رقابت های پاکت بیلیارد و اسنوکر کشوری دختران

نفرات اعزامی اسنوکر بانوان جهت حضور در رقابت های جهانی مشخص شدند

بخشنامه رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

بخشنامه رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان

آغاز رقابت های انتخابی اسنوکر تیم ملی بانوان

اعزام برترین های اسنوکر بانوان به مسابقات قهرمانی جهان

رنکینگ کشوری ثابت اسنوکر زیر ۲۱ سال بانوان

پایان مسابقات تن بال استان یزد