Print
Zoom In
Zoom Out

آلن: می توانم به بهبود و بهتر شدن بازی خود ادامه دهم

سه شنبه 25 بهمن 1401 ساعت 12:17

مارک آلن بدون شک بهترین بازیکن فصل بوده است، اما با کسب دو بریک بالای صد امتیازی در اولین بازی خود در دور اول مسابقات آزاد ولز 2023 در مقابل الفی باردن و پیروزی با نتیجه 1 – 4 به رقبای خود هشدار داد که او همچنان در تلاش است تا بازی خود را بهبود بخشد.

آلن که طرفدارانش لقب هفت تیر (تپانچه) به وی داده اند و پیش از این در مسابقات آزاد ایرلند شمالی، قهرمانی بریتانیا و مسابقات جایزه بزرگ جهانی گرند پریکس در این فصل به عنوان قهرمانی رسیده است ، به موفقیت خود متکی نیست و بی وقفه روی بازی خود در مسابقات این هفته در ولز کار کرده است. بریک های 97، 105 و 101 به آلن کمک کرد تا یک پیروزی راحت را به دست آورد و صبح چهارشنبه با میچل مان در دور دوم این مسابقات بازی خواهد کرد.

آلن همچنین شانس برنده شدن جایزه 150000 پوندی سری مسابقات ویکتور را در پایان این هفته دارد، اگرچه او باید حداقل به دیدار نیمه نهایی برسد تا شانس سبقت گرفتن از الیستر کارتر در رده بندی سری را داشته باشد.

لیام دیویس بازیکن سهمیه ای 16 ساله از نیوپورت، با وجود اینکه با نتیجه 1 – 3  از حریف قدرتمند تایلندی نوپون سائنگهام عقب افتاده بود در پایان با یک پیروزی فوق العاده 3-4 بازی را به نفع خود به پایان رساند و در فریم پایانی تصمیم گیرنده بریک 122 امتیازی ثبت کرد.

جاد ترامپ با نتیجه 0-4 در مقابل دیوید گریس به پیروزی رسید و جک لیزووسکی با همین نتیجه از سد ژانگ آندا نماینده چین گذشت و بالاترین بریک مسابقات تا این لحظه یعنی بریک 138 امتیازی به نام خود ثبت کرد تا برای کسب جایزه 5000 پوندی خیز بردارد.

مارک سلبی برای اولین بار از زمان قهرمانی خود در مسابقات آزاد انگلیس در ماه دسامبر، بالاخره در یک مسابقه رنکینگ پیروز شد.وی در حالیکه  با نتیجه 0- 2  از حریف خود جیمی اونیل عقب افتاده بود به بازی برگشت و در نهایت با نتیجه 2 – 4 و ثبت یک بریک 124 امتیازی در یک دیدار سخت به برتری دست یافت .

استوارت کرینگتن نیز توانست با نتیجه 3 – 4 در یک بازی سخت قهرمان مسابقات آزاد بریتانیا  رایان دی را  از پیش رو بردارد. در حالی که لوکا برسل بلژیکی با نتیجه 1 – 4 شان اسالیوان را با شکست بدرقه کرد.

بخشنامه بیست و ششمین دوره رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان

  بخشنامه سی و سومین دوره رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا

رنکینگ ثابت اسنوکر کشوری بانوان

قهرمانی نماینده استان قزوین در اسنوکر کشوری بانوان

رنکینگ ثابت مسابقات پاکت بیلیارد ( بانوان)

قهرمانی نماینده استان فارس در پاکت بیلیارد کشوری بانوان

آغاز رقابت ها رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

پایان مسابقات ناین بال خراسان رضوی

حضور هاشم اسکندری در مجمع سالیانه فدراسیون جهانی بیلیارد و اسنوکر

دومین رنکینگ ایت بال بانوان استان ایلام برگزارشد

برترین های پاکت بیلیارد دختران کشور معرفی شدند

آغاز رقابت های پاکت بیلیارد و اسنوکر کشوری دختران

نفرات اعزامی اسنوکر بانوان جهت حضور در رقابت های جهانی مشخص شدند

بخشنامه رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

بخشنامه رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان

آغاز رقابت های انتخابی اسنوکر تیم ملی بانوان

اعزام برترین های اسنوکر بانوان به مسابقات قهرمانی جهان

رنکینگ کشوری ثابت اسنوکر زیر ۲۱ سال بانوان

پایان مسابقات تن بال استان یزد