Print
Zoom In
Zoom Out

بازیکن کشور اسپانیا فرانسیسکو  سانچز روئیز قهرمان جهان ناین بال شد

دوشنبه 17 بهمن 1401 ساعت 11:17

فرانسیسکو سانچز رویز قهرمان جدید جهان است که محمد صوفی از کشور سوریه را با نتیجه 13 بر 10 در فینال  قهرمانی جهان ناین بال 2023 در کیلتس لهستان  شکست داد.

صوفی برنده لگ شد و در عرض چند دقیقه با سبک بازی انفجاری خود به برتری 2-0 رسید و سالن پر تماشاگران به هیجان  در آمدند.اما سانچز رویز  به سرعت آن را به برتری 3-2 تبدیل کرد.  صوفی دوباره وارد زمین شد تا پیش بیفتد و دو رک به جلو بیفتد ، اما در رک هشتم، زمان پخش خطا داد و در نهایت سانچز رویز دوباره به تساوی رسید.
در نهایت، سانچز رویز پس از شکست صوفی در رک 23 قهرمان جهان شد. سانچز رویز یک قهرمانی به یاد ماندنی به دست اورد به این معنی که اسپانیایی ها  اکنون قهرمانی پاکت آزاد ایالات متحده، جام جهانی پاکت ، و  قهرمانی پاکت جهان را در عرصه ناینبال دارد.

 سانچز رویز گفت: «احساس شگفت انگیزی است.  من صدام در نمیاد .فشار را احساس کردم.  من سال گذشته سال باورنکردنی را سپری کردم اما این اولین سال است و نمی توانم آن را باور کنم.  در فینال بهترین بازی ام را انجام ندادم اما برای آن جنگیدم و نتیجه نهایی را گرفتم.  می‌دانستم که می‌توانم با کسی مثل محمد بازی را ببازم.  او بسیار خوب و قوی است.  من بازی خودم را انجام دادم، خیلی خسته هستم، احساس غیرقابل باوری می کنم، مطمئناً این بزرگترین عنوان من است.  من موقعیت را در 10-8 از دست دادم، بازی با قانون شات کلاک کار سختی است اما در نهایت، دوباره شانسم را بدست آوردم."

 شماره 1 جهان اکنون به پاکت لیگ برتر و مسترز جهانی خواهد رفت: «سال گذشته عناوین بزرگ را کسب کردم اما زمانی که  دربی سیتی کلاسیک را بردم، همه چیز در ذهنیت من تغییر کرد.  من خوب بازی می‌کردم، اما هرگز عنوان بزرگی را کسب نکرده بودم.  وقتی در یک مسابقه بزرگ برنده می شوید، اعتماد به نفس شما از سقف می گذرد.  فشار زیادی در رویدادهای مچروم وجود دارد که نمی توانید آن را با هیچ چیز دیگری مقایسه کنید.  در جام مسکونی، وای، من چنین چیزی را احساس نکرده بودم.  وقتی در مسکونی بازی می‌کنید بعد از آن در هر تورنمنت، احساس می‌کنید فشاری نیست.»

 «راستش را بخواهید، من هرگز ندیده بودم که محمد با چنین شخصیتی بازی کند.  این شگفت انگیز است.  می توانید بازی تهاجمی او را احساس کنید و جمعیت او را دوست دارند.  سانچز رویز اضافه کرد: این مسابقات حرفه صوفی را تغییر خواهد داد.

 صوفی گفت: خوشحالم که شماره دو هستم اما برای کارهای بیشتر آماده هستم.  در حال حاضر احساس خیلی خوبی دارم.  از همه کسانی که از من حمایت کردند بسیار سپاسگزارم.»

بخشنامه بیست و ششمین دوره رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان

  بخشنامه سی و سومین دوره رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا

رنکینگ ثابت اسنوکر کشوری بانوان

قهرمانی نماینده استان قزوین در اسنوکر کشوری بانوان

رنکینگ ثابت مسابقات پاکت بیلیارد ( بانوان)

قهرمانی نماینده استان فارس در پاکت بیلیارد کشوری بانوان

آغاز رقابت ها رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

پایان مسابقات ناین بال خراسان رضوی

حضور هاشم اسکندری در مجمع سالیانه فدراسیون جهانی بیلیارد و اسنوکر

دومین رنکینگ ایت بال بانوان استان ایلام برگزارشد

برترین های پاکت بیلیارد دختران کشور معرفی شدند

آغاز رقابت های پاکت بیلیارد و اسنوکر کشوری دختران

نفرات اعزامی اسنوکر بانوان جهت حضور در رقابت های جهانی مشخص شدند

بخشنامه رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

بخشنامه رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان

آغاز رقابت های انتخابی اسنوکر تیم ملی بانوان

اعزام برترین های اسنوکر بانوان به مسابقات قهرمانی جهان

رنکینگ کشوری ثابت اسنوکر زیر ۲۱ سال بانوان

پایان مسابقات تن بال استان یزد