Print
Zoom In
Zoom Out

بیانیه فدراسیون بولینگ و بیلیارد در محکومیت اغتشاشات اخیر

دوشنبه 11 مهر 1401 ساعت 07:20

رهبر انقلاب اسلامی: اغتشاش برنامه‌ریزی شده بود؛ دشمنی با اصل ایران مستقل و قوی است؛ ملت قوی ظاهر شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، در روزهای اخیر برخی از عناصر تجزیه طلب، سلطنت طلب و وابسته به استعمار با بهره برداری و سودجویی از احساسات مردم به ناامن سازی و اغتشاش در میهن عزیزمان پرداختند که با درایت مسئولان، ایستادگی نیروهای پلیس و امنیتی و همراهی مردم انقلاب اسلامی و بیانات مقام معظم رهبری این اقدامات همچون گذشته نتیجه ای جز رو سیاهی برای مسببان در بر نداشت و مردم ایران یکبار دیگر بصیرت خود برای خنثی سازی حیله های دشمنان را نشان دادند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا صبح امروز (دوشنبه) در مراسم مشترک دانش آموختگی دانشجویان دانشگاههای افسری نیروهای مسلح در سخنان مهمی با اشاره به حوادث اخیر تأکید کردند: با صراحت می‌گویم این حوادث طراحی امریکا، رژیم صهیونیستی و دنباله‌روهای آنها است. مشکل اصلی آنها با ایران قوی و مستقل و پیشرفت کشور است. ملت ایران در این حوادث کاملاً قوی ظاهر شد و در آینده نیز هر جا که لازم باشد، شجاعانه وارد میدان خواهد شد.

رهبر انقلاب اسلامی در این مراسم در سخنان مهمی درباره حوادث اخیر کشور گفتند: در این حوادث بیش از همه به سازمان انتظامی کشور و به بسیج و به ملت ایران ظلم شد. البته ملت ایران در این حادثه نیز همچون حوادث دیگر کاملاً قوی ظاهر شد و در آینده هم به همین صورت خواهد بود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تأکید کردند: در آینده نیز هر جا که دشمنان بخواهند اختلالی ایجاد کنند، آنکه بیش از همه سینه سپر خواهد کرد، ملت شجاع و مؤمن ایران است.

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه این اغتشاش‌ها برنامه‌ریزی شده بود، گفتند: اگر قضیه این دختر جوان هم نبود، بهانه دیگری به‌وجود می‌آوردند تا امسال در اول مهر، در کشور نا امنی و اغتشاش ایجاد کنند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تأکید کردند: من به صراحت می‌گویم این اغتشاش‌ها و ناامنی‌ها، طراحی امریکا و رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی بود و حقوق بگیران آنها و برخی از ایرانی های خائن در خارج به آنها کمک کردند.
ایشان افزودند: برخی افراد نسبت به اینکه گفته شود فلان حادثه طراحی و کار دشمن بوده است، حساس هستند و سینه سپر می‌کنند برای دفاع از سازمان جاسوسی امریکا و صهیونیستها و انواع تحلیل‌ها و لفاظی‌های مغالطه‌آمیز را نیز به کار می‌گیرند تا بگویند کار خارجی‌ها نیست.

ایشان گفتند: پشت صحنه قضایای اخیر، این زورگویان قرار دارند و دعوا بر سر از دنیا رفتن یک دختر جوان و یا بر سر با حجاب و بدحجاب نیست. خیلی از کسانی که حجاب کامل ندارند، جزو هواداران جدی جمهوری اسلامی هستند و در مراسم مختلف شرکت می‌کنند. دعوا و بحث بر سر استقلال و ایستادگی و تقویت و اقتدار ایران اسلامی است.

 

فدراسیون بولینگ و بیلیارد به نمایندگی از جامعه بزرگ ورزش کشور و خانواده رشته های تحت پوشش، ضمن محکومیت اقدامات اخیر با حمایت از نیروی های انتظامی و امنیتی و تاسف عمیق از حوادث پیش آمده و تسلیت به همه خانواده های داغدار اتفاقات روزهای اخیر، اقدامات هتاکان حرمت ساحت مقدس و نورانی قرآن مجید، پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص)، مساجد کشور، حجاب بانوان محترم میهن اسلامی و وارد کردن خسارت به اماکن و اموال عمومی و خصوصی را به شدت محکوم نموده و از صبر ، متانت و آرامش ملت وفادار، بصیر و همچنین از خودگذشتگی و اعمال اقدامات به موقع نیروی انتظامی مقتدر و مردمی کشورمان ، اقدامات روزهای اخیر را محکوم می کند و امید دارد ملت اسلامی با رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا در راستای اهداف متعالی و الهی گام بردارد، انشاءالله.

انتهای پیام/

 

برترین های اسنوکر بانوان مشخص شدند

آغاز رقابت های پاکت بیلیارد و اسنوکر بانوان

جدول حذفی و زمان بندی تن بال بانوان در شیراز

بخشنامه بیست و ششمین دوره رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان

  بخشنامه سی و سومین دوره رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا

رنکینگ ثابت اسنوکر کشوری بانوان

قهرمانی نماینده استان قزوین در اسنوکر کشوری بانوان

رنکینگ ثابت مسابقات پاکت بیلیارد ( بانوان)

قهرمانی نماینده استان فارس در پاکت بیلیارد کشوری بانوان

آغاز رقابت ها رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

پایان مسابقات ناین بال خراسان رضوی

حضور هاشم اسکندری در مجمع سالیانه فدراسیون جهانی بیلیارد و اسنوکر

دومین رنکینگ ایت بال بانوان استان ایلام برگزارشد

برترین های پاکت بیلیارد دختران کشور معرفی شدند

آغاز رقابت های پاکت بیلیارد و اسنوکر کشوری دختران

نفرات اعزامی اسنوکر بانوان جهت حضور در رقابت های جهانی مشخص شدند

بخشنامه رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

بخشنامه رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان

آغاز رقابت های انتخابی اسنوکر تیم ملی بانوان