Print
Zoom In
Zoom Out

هاشم اسکندری: بررسی عملکرد ورزشکاران اعزامی به مسابقات جهانی در نشست مشترک کمیته فنی و تیم های ملی 

سه شنبه 08 شهریور 1401 ساعت 11:34

بنابر اعلام رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد و به منظور پیشبرد بهتر برنامه های تدوین شده برای تیم های پایه، عملکرد ورزشکاران اعزامی به مسابقات زیر 18و زیر ۲۱ سال جهان در نشست مشترک با حضور اعضای کمیته فنی و تیم های ملی بررسی خواهد شد. 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، هاشم اسکندری رئیس فدراسیون با اشاره به برگزاری مسابقات رده های پایه قهرمانی جهانی در بخارست رومانی، در مورد عملکرد تیم های زیر 18و زیر ۲۱ سال اعزامی ایران به این رقابت ها که با کسب یک مدال توسط ارسلان باقری (رده سنی زیر 18سال) همراه بود، توضیح داد. 

وی گفت: حضور در این رویداد در راستای برنامه ای که فدراسیون از چندسال پیش برای سرمایه گذاری روی ورزشکاران مستعد در رده های سنی پایه آغاز کرده است، انجام شد بنابراین انتظاری بابت کسب مدال در بخارست نداشتیم اگرچه صاحب یک مدال برنز شدیم.

رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد خاطرنشان کرد: هدف اصلی از اعزام تیم به چنین رویدادی، ارزیابی وضعیت ورزشکاران است و اینکه برنامه های آماده سازی آتی را با بر اساس نقاط ضعف و قوت شناخته شده دنبال کنیم. اینگونه می توانیم امید بیشتری داشته به اینکه این ورزشکاران در آینده نزدیک جای قهرمانان و بزرگان امروز را بگیرند و عملکردشان، مدال های متعدد را رقم بزند.

اسکندری با تاکید دوباره بر اینکه نتیجه گیری اولویت فدراسیون از اعزام تیم به مسابقات جهانی رومانی نبود، خاطرنشان کرد: با دو تیم چهار نفره در این مسابقات شرکت کردیم، در رده سنی زیر 18سال ورزشکاران مان خوش درخشیدند. عملکرد تیم زیر ۲۱ سال هم خوب بود اما نقدهایی به آن وارد است. 

به گفته وی، به زودی طی نشستی با حضور اعضای کمیته فنی و کمیته تیم های ملی عملکرد ورزشکاران اعزامی به مسابقات جهانی بررسی خواهد شد تا نقاط ضعف و قوت آنها در این رویداد مشخص شود و مبنای ادامه برنامه های آماده سازی قرار بگیرد. 

رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد یادآور شد: پیش از اعزام به رومانی، اردوهای منظم و مستمری زیر نظر کامران شهلا برگزار شد. این اردوها باید با همین نظم و جدیت دنبال خواهد شد. 

اسکندری در پایان یک مسئله را مورد توجه قرار داد و گفت: فدراسیون بولینگ و بیلیارد در حد توان برنامه های داخلی و برون مرزی لازم برای ورزشکاران و به ویژه در رده های سنی پایه را اجرا می کند اما مهم است که آنها چه دیدگاهی دارند و با چه رویکردی کار می کنند. طبیعی است هرچه بیشتر تمرین باشد، موفقیت به دست آمده بزرگ تر می شود. ورزشکار نباید با یک مدال حواسش پرت شود. او باید غرور را کنار بگذارد. اگر امروز حسین وفایی در جهان می درخشد به خاطر این است که از این مرحله با موفقیت رد شده است.

رنکینگ ثابت اسنوکر کشوری بانوان

قهرمانی نماینده استان قزوین در اسنوکر کشوری بانوان

رنکینگ ثابت مسابقات پاکت بیلیارد ( بانوان)

قهرمانی نماینده استان فارس در پاکت بیلیارد کشوری بانوان

آغاز رقابت ها رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

پایان مسابقات ناین بال خراسان رضوی

حضور هاشم اسکندری در مجمع سالیانه فدراسیون جهانی بیلیارد و اسنوکر

دومین رنکینگ ایت بال بانوان استان ایلام برگزارشد

برترین های پاکت بیلیارد دختران کشور معرفی شدند

آغاز رقابت های پاکت بیلیارد و اسنوکر کشوری دختران

نفرات اعزامی اسنوکر بانوان جهت حضور در رقابت های جهانی مشخص شدند

بخشنامه رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

بخشنامه رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان

آغاز رقابت های انتخابی اسنوکر تیم ملی بانوان

اعزام برترین های اسنوکر بانوان به مسابقات قهرمانی جهان

رنکینگ کشوری ثابت اسنوکر زیر ۲۱ سال بانوان

پایان مسابقات تن بال استان یزد

نفرات برتر اسنوکر زیر۲۱ سال دختران معرفی شدند

اتمام مرحله نیمه هایی رقابت های اسنوکر دختران زیر۲۱ سال

آغاز رقابت های اسنوکر دختران زیر21 سال