Print
Zoom In
Zoom Out

با بی اخلاقی ها برخورد می شود؛

تاکید دبیرکل فدارسیون بولینگ و بیلیارد بر تشکیل کانون استعدادیابی در استان ها

شنبه 22 مرداد 1401 ساعت 04:14

دبیرکل فدراسیون بولینگ و بیلیارد تشکیل و راه اندازی کانون های استعدادیابی در استان ها را یکی از اولویت های این فدراسیون برای ماه های آینده عنوان کرد. 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، علی سلطانپور با یادآوری اینکه تقویم ۱۴۰۱ فدراسیون در مجمع عمومی و سالیانه که ۱۲ مردادماه برگزار شد به تصویب اعضای مجمع رسید، گفت: میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا در شیراز یکی از مهمترین بخش های این تقویم است که طبیعتا بسیاری از اقدامات فدراسیون تا زمان برگزاری این رقابت ها، در راستای آن انجام خواهد شد. 

وی با بیان اینکه در تقویم مصوب دو مقوله آموزش و استعدادیابی جایگاه ویژه ای دارند، خاطرنشان کرد: در این زمینه برنامه های متعددی پیش بینی شده که تشکیل و راه اندازی کانون های استعدادیابی از مهمترین آنهاست. تمام استان ها مکلف هستند یا از پایگاه های قهرمانی که در اختیار دارند به عنوان کانونی برای استعدادیابی بهره لازم را ببرند یا اینکه ظرفیت کانون های استعدادیابی را فراهم کنند تا از این طریق گام های اولیه و اساسی در راستایی شناسایی استعدادها و آموزش آنها برداشته شود. 

دبیرکل فدراسیون بولینگ و بیلیارد با یادآوری دیگر مصوبات مجمع عمومی و سالیانه این فدراسیون در حوزه مالی، به تاکید معاون وزیر مبنی بر اینکه «رشته های بولینگ و بیلیارد منعی برای حضور خانوادگی ندارند» اشاره داشت و تصریح کرد: در این زمینه تاکید اصلی در مورد رشته بولینگ است که از گذشته اشکالی برای حضور همزمان مردان و بانوان در آن یعنی فعالیت خانوادگی به آن وارد نبوده است. حتی نتیجه استفتا از مراجع هم گرایش اینچنینی به بولینگ را منع نمی کند. 

سلطانپور تاکید کرد: با این اوصاف فدراسیون بولینگ و بیلیارد همواره بر رعایت موازین اخلاقی در باشگاه های سراسر کشور تاکید داشته است. حضور خانوادگی افراد در باشگاه های بیلیارد و فعالیت همزمان آنها منعی ندارد اما قطعا موازین اخلاقی و اسلامی باید رعایت شود به خصوص که فدراسیون با بی اخلاقی ها برخورد می کند.

رنکینگ ثابت اسنوکر کشوری بانوان

قهرمانی نماینده استان قزوین در اسنوکر کشوری بانوان

رنکینگ ثابت مسابقات پاکت بیلیارد ( بانوان)

قهرمانی نماینده استان فارس در پاکت بیلیارد کشوری بانوان

آغاز رقابت ها رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

پایان مسابقات ناین بال خراسان رضوی

حضور هاشم اسکندری در مجمع سالیانه فدراسیون جهانی بیلیارد و اسنوکر

دومین رنکینگ ایت بال بانوان استان ایلام برگزارشد

برترین های پاکت بیلیارد دختران کشور معرفی شدند

آغاز رقابت های پاکت بیلیارد و اسنوکر کشوری دختران

نفرات اعزامی اسنوکر بانوان جهت حضور در رقابت های جهانی مشخص شدند

بخشنامه رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

بخشنامه رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان

آغاز رقابت های انتخابی اسنوکر تیم ملی بانوان

اعزام برترین های اسنوکر بانوان به مسابقات قهرمانی جهان

رنکینگ کشوری ثابت اسنوکر زیر ۲۱ سال بانوان

پایان مسابقات تن بال استان یزد

نفرات برتر اسنوکر زیر۲۱ سال دختران معرفی شدند

اتمام مرحله نیمه هایی رقابت های اسنوکر دختران زیر۲۱ سال

آغاز رقابت های اسنوکر دختران زیر21 سال