Print
Zoom In
Zoom Out

نشست هم اندیشی بزرگ چنانی با روسای هیئت های شهرستانی و باشگاه های بیلیارد استان گیلان

سه شنبه 21 تیر 1401 ساعت 10:50

نخستین جلسه هم اندیشی  با روسای هیئت های شهرستانی و باشگاه های بیلیاردی گیلان با رئیس هیات بولینگ و بیلیارد در سال 1401 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد؛ در مورخه ۲۱تیر ۱۴۰۱چهارشنبه جلسه هم اندیشی روسای هیئت های شهرستانی و موسسان باشگاه های بیلیارد گیلان در محل سالن مهمانسرای المپیک از ساعت ۱۶با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و سرود ملی آغاز شد.
سارنگ بزرگ چنانی ضمن خوشامدگویی به مدعوین عناوین برنامه های جلسه را مبحث مسابقات ؛دوره های اموزشی؛مربیان ؛مجوز باشگاه ها و اهمیت اخلاق در ورزش و مربی محوری اعلام کرد.
 عاقل منش در تایید سخنان رییس هیئت استان و تفاوت های نسل قدیم و جدید گفت باید تلاش کنیم مطابق علاقه مندی جوانان الگو ایجاد کنیم  عضو هیئت رییسه هیئت استان و عضو اسبق شورای کلانشهر رشت این انعطاف را برای هدایت جوانان لازم و ضروری دانست و اذعان داشت که باید  منش پهلوانی و رفاقت توام با رفاقت را ترویج دهیم  و ضمن تشکر از برنامه های خوب هیئت موفقیت های اخیر قهرمانان گیلانی را به جامعه این ورزش تبریک گفت. 
جمال امیدی دبیر هیئت و مسئول کمیته مسابقات روال قانونی اخذ مجوز برای برگزاری مسابقات را مفصل توضیح داد و گفت در مکاتبات برای اخذ مجوز ؛اطلاعیه مسابقات ؛مشخص شدن سطح مسابقات باشگاهی؛ شهرستانی و استانی و کشوری ؛ استفاده از لوح قهرمانی با امضای متولی ورزش؛استفاده از کاپ به عنوان نماد ورزش؛و صورتجلسه اهدای جوایز و حضور مسئولین در زمان اهدای جوایز را با اهمیت و مطابق با قانون عنوان کرد و گفت هر رویداد ورزشی که با برنامه ریزی قبلی و در سطحی بیش از نهایتا هفت نفر برگزار گردد نیاز به اخذ مجوز دارد.
دبیر هیئت استان افزود همانطور که برای رانندگی نیاز به گواهینامه می‌باشد برای افتتاح باشگاه و برگزاری رویداد های ورزشی باشگاه ها موظفند از ادارات ورزش شهرستانی و هیئت مربوطه مجوز بگیرند. 
 مقرر شد دارندگان این کارتها ی شناسایی در تمام باشگاه ها از تخفیف حد اقل ده درصدی برخوردار باشند.
درخشان فر مسئول کمیته امور شهرستان  ها نیز از موسسان باشگاه های در شرف تاسیس خواست نسبت به طی روال قانونی سریعا اقدام کنند.
غلامی رییس کمیته آموزش و استعداد یابی اعلام کرد از هفته های  آینده امکان ثبت نام در سایت فدراسیون برای سه دوره توجیهی رشته های بیلیاردی ؛تئوری تربیت بدنی و مربیگری در جه ۳برای رشته اسنوکر فراهم خواهد شد و محل برگزاری دوره ها را سالن مهمانسرای المپیک ؛سالن های منطقه آزاد و باشگاه شار رشت اعلام کرد.
ایشان از باشگاه ها خواست با تخصیص ساعت تمرین از ارسلان باقری ها که در مسیر قهرمانی هستند حمایت کنند و کسب مقام های قهرمانی اسنوکر پیشکسوتان توسط قهرمان اصغر وارسته  ؛نائب قهرمانی بولینگ و اسنوکر زیر ۱۸ سال به ترتیب توسط قهرمانان میر کاظمی و باقری را موجب فخر و مباهات دانست و افزود آقای وارسته سه مدال طلای اسنوکر پیشکسوتان کشور را تا اکنون به علاقه مندان ورزش های بیلیاردی گیلان اهدا کرده است
 شکوفه امیدی نایب رئیس هیئت و رییس هیئت بولینگ و بیلیارد منطقه آزاد انزلی از موسسان باشگاه ها خواست با معرفی مدیره ساعاتی از شبانه روز را بانوان اختصاص دهند
سارنگ بزرگ چنانی رییس هیئت بولینگ و بیلیارد استان گیلان  گفت خبر خوشی برایتان دارم اینکه از ارسلان باقری برای حضور در اردوی تیم ملی جهت آماده سازی برای مسابقات رمانی بخارست  دعوت شده و از محمد رضا رحمانی ریاست محترم هیئت بولینگ و بیلیارد شهرستان صومعه‌سرا خواست  به حمایت های خود از ارسلان ادامه دهند.
بزرگ چنانی از حضور مجید پروانه و زحمات آقایان نصیری و شادمان و نظری تشکر کرد و افزود حتما دلایل عدم حضور تعداد محدودی از روسای هیئت های شهرستانی و موسسان باشگاه ها را مکتوب از روسای ادارات شهرستان های مربوطه جویا خواهیم شد .
جلسه با  صلوات بر محمد و آل محمد به پایان رسید.

رنکینگ ثابت اسنوکر کشوری بانوان

قهرمانی نماینده استان قزوین در اسنوکر کشوری بانوان

رنکینگ ثابت مسابقات پاکت بیلیارد ( بانوان)

قهرمانی نماینده استان فارس در پاکت بیلیارد کشوری بانوان

آغاز رقابت ها رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

پایان مسابقات ناین بال خراسان رضوی

حضور هاشم اسکندری در مجمع سالیانه فدراسیون جهانی بیلیارد و اسنوکر

دومین رنکینگ ایت بال بانوان استان ایلام برگزارشد

برترین های پاکت بیلیارد دختران کشور معرفی شدند

آغاز رقابت های پاکت بیلیارد و اسنوکر کشوری دختران

نفرات اعزامی اسنوکر بانوان جهت حضور در رقابت های جهانی مشخص شدند

بخشنامه رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

بخشنامه رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان

آغاز رقابت های انتخابی اسنوکر تیم ملی بانوان

اعزام برترین های اسنوکر بانوان به مسابقات قهرمانی جهان

رنکینگ کشوری ثابت اسنوکر زیر ۲۱ سال بانوان

پایان مسابقات تن بال استان یزد

نفرات برتر اسنوکر زیر۲۱ سال دختران معرفی شدند

اتمام مرحله نیمه هایی رقابت های اسنوکر دختران زیر۲۱ سال

آغاز رقابت های اسنوکر دختران زیر21 سال