Print
Zoom In
Zoom Out

فراخوان داوری جهت اعزام به قهرمانی جهان (IBSF) 2022

چهارشنبه 11 خرداد 1401 ساعت 10:54

مسابقات قهرمانی اسنوکر جهان 2022 در رد هاهی  سنی زیر 16 سال، زیر 18 سال آقایان و زیر 21 سال (آقایان و بانوان) به میزبانی کشور رومانی 23 مرداد لغایت 5 شهریور ماه برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد؛ مسابقات قهرمانی اسنوکر جهان 2022 در رد هاهی  سنی زیر 16 سال، زیر 18 سال آقایان و زیر 21 سال (آقایان و بانوان) به میزبانی کشور رومانی 23 مرداد لغایت 5 شهریور ماه در شهر بخارست برگزار می گردد. فدراسیون بولینگ و  بیلیارد جمهوری اسلامی ایران 3 داور را به فدراسیون بین المللی و کمیته داوران کنفدراسیون آسیا معرفی می نماید و پس از تایید دبیر فدراسیون بین المللی و رئیس کمیته داوران کنفدراسیون آسیا اعزام داوران بر اساس تعداد مورد نیاز داوران دعوتی از هر کشور قطعی خواهد شد.

فدراسیون بولینگ و بیلیارد جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد جهت اعزام داوران به مسابقات اسنوکر زیر 16 سال، زیر 18 سال آقایان و زیر 21 سال (آقایان و بانوان) قهرمانی جهان (IBSF) 2022 داورانی که حائز شرایط ذیل باشند را به مسابقات مذکور اعزام نمایند.

این مسابقات از تاریخ 14 تا 27 آگوست 2022  (23 مرداد تا 5 شهریور 1401)   در رده (نوجوانان ، جوانان  (آقایان) و امید ( آقایان و بانوان ) )     در شهر بخارست – رومانی  برگزار خواهد شد .

اسنوکر زیر 16 سال آقایان : 15 تا 18 آگوست 2022 (27 – 24 مرداد 1401)

اسنوکر زیر 18 سال آقایان : 19 تا 22 آگوست 2022 (31 – 28 مرداد 1401)

اسنوکر زیر 21 سال آقایان : 23 تا 27 آگوست 2022 (5 – 1  شهریور 1401)

اسنوکر زیر 21 سال بانوان : 21 تا 24 آگوست 2022 (30 مرداد تا  2  شهریور 1401)

 

شرایط داوران :

* فدراسیون میزبان اسکان و اقامت داوران بین المللی  را براساس اتاق دو نفر اشتراکی شامل صبحانه روزانه  و یک وعده  غذایی  بصورت رایگان  تهیه و تدارک خواهد دید  بعلاوه 400 دلار آمریکا از طرف فدراسیون بین المللی بیلیارد و اسنوکر  IBSF)) به عنوان حق  الزحمه به داوران خارجی پرداخت خواهد شد.

* ثبت نام داوران حداکثر تا تاریخ 21 خرداد  ماه 1401 روز شنبه تا ساعت 12 ظهر می باشد.ثبت نام تنها از طریق ارسال پیام به شماره آقای عقیل مرشدی 09355573757 (داوران می بایست عضو سایت فدراسیون و دارای مدارک معتبر بین المللی باشند).

همچنین با توجه به اینکه اسامی داوران مورد تائید کمیته داوران توسط فدراسیون نیز مورد بررسی قرار گرفته تا تصمیم نهایی اتخاذ گردد و نیاز به زمان کافی دارد ، با توجه به استقبال داوران دیگر کشورهای عضو در آسیا در صورتیکه اسامی مورد تائید و صلاحیت دار توسط کمیته محترم داوران زودتر از تاریخ مذکور به فدراسیون اعلام گردد شانس بیشتری برای تائید و پذیرش داوران ایران توسط رئیس کمیته داوران آسیا و دبیر فدراسیون جهانی وجود خواهد داشت.

 

*کلیه مراحل اداری و ثبت نامها و درخواست ویزا و هماهنگی های لازم جهت تهیه بلیط و رزرو هتل باید با هماهنگی و از طریق  امور بین الملل فدراسیون صورت پذیرد و کمیته داوران باید بلافاصله پس از تائید نهایی اسامی، اسکن رنگی و با کیفیت پاسپورت و عکس پرسنلی داوران منتخب را برای امور بین الملل فدراسیون ارسال کنند.

* پاسپورت داوران متقاضی می بایست حداقل 7 ماه از تاریخ شروع مسابقات دارای اعتبار باشد.

* تزریق دو دوز واکسن بعلاوه تست منفی PCR از مراکز مورد تائید وزارت بهداشت و شرکت هواپیمایی جهت اعزام ضروری و همچنین حداقل 2 هفته از تزریق نوبت دوم آنها تا قبل از شروع مسابقات گذشته باشد.

*لازم بذکر است اعزام داوران به این دوره از مسابقات ابتدا منوط به تائید صلاحیت آنان توسط کمیته داوران و در نهایت تصمیم گیری با فدراسیون بولینگ و بیلیارد جمهوری اسلامی ایران می باشد.

برترین های اسنوکر بانوان مشخص شدند

آغاز رقابت های پاکت بیلیارد و اسنوکر بانوان

جدول حذفی و زمان بندی تن بال بانوان در شیراز

بخشنامه بیست و ششمین دوره رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان

  بخشنامه سی و سومین دوره رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا

رنکینگ ثابت اسنوکر کشوری بانوان

قهرمانی نماینده استان قزوین در اسنوکر کشوری بانوان

رنکینگ ثابت مسابقات پاکت بیلیارد ( بانوان)

قهرمانی نماینده استان فارس در پاکت بیلیارد کشوری بانوان

آغاز رقابت ها رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

پایان مسابقات ناین بال خراسان رضوی

حضور هاشم اسکندری در مجمع سالیانه فدراسیون جهانی بیلیارد و اسنوکر

دومین رنکینگ ایت بال بانوان استان ایلام برگزارشد

برترین های پاکت بیلیارد دختران کشور معرفی شدند

آغاز رقابت های پاکت بیلیارد و اسنوکر کشوری دختران

نفرات اعزامی اسنوکر بانوان جهت حضور در رقابت های جهانی مشخص شدند

بخشنامه رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

بخشنامه رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان

آغاز رقابت های انتخابی اسنوکر تیم ملی بانوان