Print
Zoom In
Zoom Out

گفتگو با رئیس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان آذربایجان شرقی

شنبه 07 اسفند 1400 ساعت 11:42

میرمحمدی: استان ما از وجود بازیکنان با استعداد و برتر بهره مند است و ما نیز بدنبال کشف و آموزش بهتر این استعدادها می باشیم.

جلال میرمحمدی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بیان کرد: در زمان شروع فعالیت، رتبه هیات در سال 1398 سی ام کشوری بود و بعد از گذشت 8 ماه فعالیت توانستیم این رتبه را به 6 کشوری برسانیم که این نقطه عطفی برای هیات استان بوده که انشاالله امسال این رتبه را بهبود خواهیم بخشید. از طرفی سطح همکاری هیات استان با فدراسیون همیشه عالی بوده است. بخشنامه های بسیاری را از فدراسیون دریافت کرده ایم و سعی داریم در راستای سیاست های فدراسیون عمل کنیم.

رئیس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان آذربایجان شرقی در ادامه افزود: سال جاری که با مشکلات متعدد مالی و مخالفت های استانی با برگزاری دوره های آموزشی برای بانوان و عدم اعزام آنان به دوره های برگزار شده زیر نظر فدراسیون مواجه بودیم و اگر کمک های فدراسیون و اعضای هیات و حامیان نبود نمی توانستیم مشکلات مالی هیات را اداره کنیم. هم اکنون که روزهای آخر سال رو به پایان است توانستیم مسابقات و دوره های متعددی را به انجام برسانیم.

وی در خصوص برنامه های انجام شده گفت: از جمله دوره های برگزار شده در سال جاری می توان به چندین کارگاه آموزش مهارت های بیلیارد ویژه آقایان و همچنین برگزاری دوره مربیگری درجه سه زیر نظر فدراسیون، از مسابقات برگزار شده میتوان به مسابقات آزاد اسنوکر استان، برگزاری اولین لیگ پاکت بیلیارد استان و برگزاری مسابقات بولینگ به مناسبت بزرگداشت سالروز ولادت باسعادت رسول اکرم(ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) بین اعضای نظام پزشکی اشاره کرد.

استان ما از وجود بازیکنان با استعداد و برتر بهره مند است و ما نیز بدنبال کشف و آموزش بهتر این استعدادها می باشیم که نتیجه آن را در مسابقات استانی و کشوری مشاهده می کنیم.

میر محمدی مطرح کرد: همچنین توانستیم از ظرفیت استان با اعزام بازیکنان به مسابقات کشوری تن بال، دهمین دوره مسابقات رنکینگ زیر 21 سال به مناسبت روز دانشجو، بیست و دومین دوره مسابقات رنکینگ اسنوکر کشور (دسته اول)، سی و دومین دوره مسابقات دسته برتر رنکینگ پاکت بیلیارد کشوری، هجدهمین دوره رنکینگ کشوری اسنوکر رده سنی پیشکسوتان، دومین دوره مسابقات پارا بیلیارد به و اعزام بازیکنان زیر 21 سال استان به دوره استعدادیابی فدراسیون بهره مند باشیم.

همچنین بیست و دومین رنکینگ کشوری اسنوکر (دسته اول) که با میزبانی استان که قرار بود در 26-30 تیرماه برگزار شود بدلیل محدودیت های کرونا منجر به لغو گردید.

در خصوص فعالیت های هیات استان در دهه مبارک فجر به برنامه های مختلفی ویژه چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی تدارک دیده شد.

میر محمدی در پایان در زمینه فعالیت های این استان در سال آینده گفت: از جمله برنامه های هیات در سال 1401 میتوان در زمینه های آموزشی این هیات به برگزاری دوره های توجیهی مربیگری و داوری در استان و برگزاری کارگاه های دانش افزایی و همچنین آشنایی با رشته های تحت پوشش به صورت همگانی و برای عموم مردم و همچنین نهادها و سازمان ها، میزبانی برگزاری مسابقات کشوری و سایر مناسبت ها برنامه ریزی شده اشاره کرد.

پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا

رنکینگ ثابت اسنوکر کشوری بانوان

قهرمانی نماینده استان قزوین در اسنوکر کشوری بانوان

رنکینگ ثابت مسابقات پاکت بیلیارد ( بانوان)

قهرمانی نماینده استان فارس در پاکت بیلیارد کشوری بانوان

آغاز رقابت ها رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

پایان مسابقات ناین بال خراسان رضوی

حضور هاشم اسکندری در مجمع سالیانه فدراسیون جهانی بیلیارد و اسنوکر

دومین رنکینگ ایت بال بانوان استان ایلام برگزارشد

برترین های پاکت بیلیارد دختران کشور معرفی شدند

آغاز رقابت های پاکت بیلیارد و اسنوکر کشوری دختران

نفرات اعزامی اسنوکر بانوان جهت حضور در رقابت های جهانی مشخص شدند

بخشنامه رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

بخشنامه رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان

آغاز رقابت های انتخابی اسنوکر تیم ملی بانوان

اعزام برترین های اسنوکر بانوان به مسابقات قهرمانی جهان

رنکینگ کشوری ثابت اسنوکر زیر ۲۱ سال بانوان

پایان مسابقات تن بال استان یزد

نفرات برتر اسنوکر زیر۲۱ سال دختران معرفی شدند

اتمام مرحله نیمه هایی رقابت های اسنوکر دختران زیر۲۱ سال