Print
Zoom In
Zoom Out

گفتگو با رئیس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان اصفهان

سه شنبه 03 اسفند 1400 ساعت 11:31

صمدانی: روزهای درخشانی پیش روی هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان اصفهان قرار دارد.

امیرحسین صمدانی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد و بولس جمهوری اسلامی ایران گفت: هیات بولینگ و بیلیارد و بولس استان اصفهان پس از وقفه ای طولانی از بروز ویروس منحوس کرونا و همچنین ناشی از عدم ثبات مدیریت در هیات استان، در طول این چند ماه اخیر عملکرد درخور توجه و مناسبی داشته است.

رییس هیات استان اصفهان ضمن اشاره به بازسازی های صورت گرفته در هیات گفت:با تلاش تمامی ارکان محترم هیات ؛ نشاط و همدلی را در بین پیشکسوتان؛ ورزشکاران؛ داوران؛ مربیان و باشگاه داران نهادینه کردیم و اعتماد و امید از دست رفته آن ها را نسبت به عملکرد هیات بازیابی کردیم.

امیرحسین صمدانی در ادامه ضمن تکریم بازیکنان اعزامی به مسابقات کشوری گفت: در دو حوزه ی آقایان و بانوان از عملکردشان در طول مسابقات کشوری راضی هستیم و برخی از ناکامی های گذشته را بخوبی در حال جبران هستند و به دوران اوج بازگشت داشته و با برنامه ریزی های صورت گرفته حامی و پشتیان آن ها هستیم.

رییس هیات بولینگ و بیلیارد و بولس استان اصفهان ضمن تاکید بر رعایت موازین شرعی در فعالیت ها و همچنین باشگاه های ورزشی زیر مجموعه خاطر نشان کرد: با توافق های صورت گرفته در پی ایجاد زیرساخت های مناسب فرهنگی برای ورزش های زیر مجموعه هستیم و برگزاری مسابقات متعدد فرهنگی ورزشی و همچنین برگزاری اردوی یکروزه فرهنگی ورزشی فرزندان معزز شهدای گرانقدر اصفهان با همکاری نهادهای مربوطه از اولین اقدامات شاخص در کشور بود.

جوان ترین رییس هیات بولینگف بیلیارد و بولس کشور با برشمردن مسابقات ورزشی و رنکینگ های استانی در همه سطوح سنی در رشته های زیر مجموعه در چند ماه شروع فعالیت گفت: تیم اجرایی با برنامه ریزی های منسجم دوری چندین ماهه از مسابقات استانی را جبران کرده و خیل عظیم سرمایه های انسانی ورزش های زیر مجموعه در سراسر استان اصفهان مورد محک قرار گرفته و با افتخار در این مسابقات شرکت کرده که آمار خیره کننده ای از شرکت کنندگان را به گفته کارشناسان مربوطه به خود اختصاص داده اند.

رییس هیات استان با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته گفت: با استعانت از خداوند متعال و همکاری فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان در طول دوره ی چهارساله و عزم جهادی و نیروی جوانی جامعه ورزشی هیات استان ؛ شاهد بازسازی و احیا و تعالی این هیات در استان خواهیم بود.

صمدانی در پایان ضمن تقدیر از عملکرد فدراسیون بولینگ و بیلیارد و بولس جمهوری اسلامی ایران به افتخار آفرینی قهرمان حسین وفایی اشاره کرد و گفت:در هر سیستم سازمانی موفقیت زمانی حاصل می گردد که ریل گذاری تعالی سازمان به درستی اجرا گردیده باشد.

در فدراسیون هم با مدیریت فردی توانمند و مدبر همچون جناب آقای اسکندری راد و ارکان اجرایی فدراسیون هر روز شاهد اخبار خیره کننده ای از عملکرد موفق رشته های تحت پوشش در سراسر کشور هستیم.

رنکینگ ثابت اسنوکر کشوری بانوان

قهرمانی نماینده استان قزوین در اسنوکر کشوری بانوان

رنکینگ ثابت مسابقات پاکت بیلیارد ( بانوان)

قهرمانی نماینده استان فارس در پاکت بیلیارد کشوری بانوان

آغاز رقابت ها رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

پایان مسابقات ناین بال خراسان رضوی

حضور هاشم اسکندری در مجمع سالیانه فدراسیون جهانی بیلیارد و اسنوکر

دومین رنکینگ ایت بال بانوان استان ایلام برگزارشد

برترین های پاکت بیلیارد دختران کشور معرفی شدند

آغاز رقابت های پاکت بیلیارد و اسنوکر کشوری دختران

نفرات اعزامی اسنوکر بانوان جهت حضور در رقابت های جهانی مشخص شدند

بخشنامه رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

بخشنامه رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان

آغاز رقابت های انتخابی اسنوکر تیم ملی بانوان

اعزام برترین های اسنوکر بانوان به مسابقات قهرمانی جهان

رنکینگ کشوری ثابت اسنوکر زیر ۲۱ سال بانوان

پایان مسابقات تن بال استان یزد

نفرات برتر اسنوکر زیر۲۱ سال دختران معرفی شدند

اتمام مرحله نیمه هایی رقابت های اسنوکر دختران زیر۲۱ سال

آغاز رقابت های اسنوکر دختران زیر21 سال