Print
Zoom In
Zoom Out

گفتگو با رئیس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان کهگیلویه و بویراحمد

يكشنبه 17 بهمن 1400 ساعت 09:18

عنبری: با فدراسیون های بسیاری کار کرده ام اما هیچکدام مانند فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس درخشان عمل نکرده اند.

رئیس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون در زمینه فعالیت های این هیات در سال 1400 بیان کرد: در ابتدای سال جاری شرایط برگزاری مسابقات را نداشتیم اما رفته رفته شرایط را به گونه ای ایجاد کردیم تا بتوانیم یکی از استان های پرکار در زمینه برگزاری مسابقات و رنکینگ های مختلف باشیم.
شاپور عنبری در خصوص همکاری ها با فدراسیون گفت: با فدراسیون های بسیاری کار کرده ام اما هیچکدام مانند فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس درخشان عمل نکرده اند. سطح همکاری هیات استان با فدراسیون همیشه عالی بوده است. بخشنامه های بسیاری را دریافت کرده و در راستای سیاست های فدراسیون عمل می کنیم. وقتی حسین وفایی از ایران موفق می شود قهرمان جهان شود چرا دیگر ورزشکاران ایرانی نتوانند؛ امیدواریم فدراسیون با نگاه ویژه به هیات های استانی به ویژه هیات کهگیلویه و بویراحمد بتواند قهرمانان بیشتری را در رشته های تحت پوشش پرورش دهد. 
وی در خصوص فعالیت های هیات استان در دهه مبارک فجر مطرح کرد: برنامه های مختلفی ویژه چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی تدارک دیده ایم. در هفته بسیج، دومین سالگرد سردار دلها و ... برنامه هایی را برگزار کردیم و در دهه فجر نیز چنین عمل خواهیم کرد.
استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت بالایی دارد و ما نیز بدنبال کشف و آموزش بهتر این استعدادها می باشیم که نتیجه آن را در مسابقات استانی و کشوری مشاهده می کنیم. در ابتدای مسئولیتم در هیات استان با 3 ورزشکار در رشته های مختلف آغاز کردیم اما امروزه جداول 32 نفره را در مسابقات می بینیم. امیدواریم با روند رو به رشدی که داریم به زودی میزبان مسابقات کشوری باشیم. چندی پیش موفق شدیم برای دومین مرتبه جشنواره بزرگ رشته های بیلیاردی استان را در رشته های مختلف و در رده های مختلف  برگزار کنیم و تجربه برگزاری چنین جشنواره های بزرگی می تواند نقش مهمی در میزبانی های ما داشته باشد.
عنبری در پایان افزود: یکبار دیگر موفقیت حسین وفایی در تور حرفه ای ها را تبریک عرض می نمایم. فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس تحت هدایت جناب اسکندری و با تلاش همکارانم در فدراسیون و هیات های استانی می تواند اقدامات بزرگی را رقم بزند.  کسب بیش از صد مدال افتخار بزرگی است و امیدواریم این روند رو به جلو استمرار داشته باشد.
 

رنکینگ ثابت اسنوکر کشوری بانوان

قهرمانی نماینده استان قزوین در اسنوکر کشوری بانوان

رنکینگ ثابت مسابقات پاکت بیلیارد ( بانوان)

قهرمانی نماینده استان فارس در پاکت بیلیارد کشوری بانوان

آغاز رقابت ها رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

پایان مسابقات ناین بال خراسان رضوی

حضور هاشم اسکندری در مجمع سالیانه فدراسیون جهانی بیلیارد و اسنوکر

دومین رنکینگ ایت بال بانوان استان ایلام برگزارشد

برترین های پاکت بیلیارد دختران کشور معرفی شدند

آغاز رقابت های پاکت بیلیارد و اسنوکر کشوری دختران

نفرات اعزامی اسنوکر بانوان جهت حضور در رقابت های جهانی مشخص شدند

بخشنامه رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

بخشنامه رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان

آغاز رقابت های انتخابی اسنوکر تیم ملی بانوان

اعزام برترین های اسنوکر بانوان به مسابقات قهرمانی جهان

رنکینگ کشوری ثابت اسنوکر زیر ۲۱ سال بانوان

پایان مسابقات تن بال استان یزد

نفرات برتر اسنوکر زیر۲۱ سال دختران معرفی شدند

اتمام مرحله نیمه هایی رقابت های اسنوکر دختران زیر۲۱ سال

آغاز رقابت های اسنوکر دختران زیر21 سال