Print
Zoom In
Zoom Out

گفتگو با رئیس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان ایلام

جمعه 15 بهمن 1400 ساعت 12:51

مرادی:استعدادهای خوبی در استان داریم و به دنبال پیشرفت آنان می باشیم.

سعید مرادی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون در خصوص فعالیت های هیات بولینگ، بیلیارد و بولس هیات ایلام در سال 1400 بیان کرد: سال جاری را با مشکلات متعدد مالی آغاز کردیم و اگر کمک های فدراسیون و اعضای هیات نبود نمی توانستیم هیات را اداره کنیم. اکنون که در ماه های اخر سال هستیم با این حمایت ها موفق شدیم مسابقات متعددی را در مناسبت های مختلف برگزار کنیم.

قهرمانی اسنوکر را در روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، مسابقات ایت بال را به مناسبت هفته تربیت بدنی، مسابقات پتانک، ویژه روز دانشجو و چندین رویداد دیگر را در مناسبت های مختلف برگزار کردیم.

مرادی در زمینه برنامه های آموزشی این هیات گفت:  با کسب مجوز های لازم از جانب فدراسیون دو دوره کلاس های توجیهی و داوری را در استان برگزار کردیم و چندین کارگاه دانش افزایی و همچنین آشنایی با رشته های تحت پوشش را به صورت همگانی و برای عموم مردم و همچنین نهادهایی مانند پتروشیمی های استان تدارک دیدیم.

وی در خصوص ورزشکاران استان افزود: در اعزام های کشوری به صورت کیفی عمل می کنیم. ورزشکاران ایلامی در مسابقات اسنوکر کشوری در ایلام و همچنین قهرمانی اسنوکر زیر 21 سال اعزام داشتسم و آقای تیرداد آزادی پور نمایده استان عملکرد خوبی از خود در این مسابقات به جای گذاشت. استعدادهای خوبی در استان داریم و به دنبال پیشرفت آنان می باشیم.

رئیس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان ایلام در خصوص برنامه های سال 1401 عنوان کرد: درصدد هستیم با رایزنی های لازم یکی از دوره های داوری و یا مربیگری درجه یک و همچنین یکی از رویدادهای رنکینگ کشوری را در ایلام میزبان باشیم. امیدواریم که در صورت موافقت عملکرد خوبی از خود به جای بگذاریم و در آینده نیز نقش مهمی در میزبانی از مسابقات کشوری داشته باشیم.

مرادی در پایان گفت: از رئیس و دبیر فداسیون دعوت کردیم تا به ایلام آمده و با حضور در استان نگاه ویژه و متفاوتی را به ایلام داشته باشند. به امید خدا و با حضور مدیران ارشد در هیات استان می توانیم اتفاقات خوبی را برای رشته های تحت پوشش در استان رقم بزنیم.

 

پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا

رنکینگ ثابت اسنوکر کشوری بانوان

قهرمانی نماینده استان قزوین در اسنوکر کشوری بانوان

رنکینگ ثابت مسابقات پاکت بیلیارد ( بانوان)

قهرمانی نماینده استان فارس در پاکت بیلیارد کشوری بانوان

آغاز رقابت ها رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

پایان مسابقات ناین بال خراسان رضوی

حضور هاشم اسکندری در مجمع سالیانه فدراسیون جهانی بیلیارد و اسنوکر

دومین رنکینگ ایت بال بانوان استان ایلام برگزارشد

برترین های پاکت بیلیارد دختران کشور معرفی شدند

آغاز رقابت های پاکت بیلیارد و اسنوکر کشوری دختران

نفرات اعزامی اسنوکر بانوان جهت حضور در رقابت های جهانی مشخص شدند

بخشنامه رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

بخشنامه رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان

آغاز رقابت های انتخابی اسنوکر تیم ملی بانوان

اعزام برترین های اسنوکر بانوان به مسابقات قهرمانی جهان

رنکینگ کشوری ثابت اسنوکر زیر ۲۱ سال بانوان

پایان مسابقات تن بال استان یزد

نفرات برتر اسنوکر زیر۲۱ سال دختران معرفی شدند

اتمام مرحله نیمه هایی رقابت های اسنوکر دختران زیر۲۱ سال