Print
Zoom In
Zoom Out

گفتگو با رئیس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان قزوین

يكشنبه 10 بهمن 1400 ساعت 12:19

بابایی چگینی: توجه به رده های پایه استان در اولویت هیات قرار دارد.

مهدی بابایی چگینی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس در زمینه فعالیت ها در هیات این استان بیان کرد: یکی از مهترین فعالیت هایی که در استان قزوین انجام گرفت تاسیس پایگاه قهرمانی در سال 97 بود که تا پایان سال 1400 قابل بهره برداری می باشد. این پایگاه در ورزشگاه 1500 هزار نفری واقع شده است. مساحت این پایگاه 500 متر و دارای 3 میز اسنوکر و 3 میز پاکت بیلیارد می باشد که امیدواریم در اسفند ماه با حضور ریاست فدراسیون آن را افتتاح کنیم.

برای تاسیس این پایگاه حدودا 5 میلیارد هزینه شده که برای رشته های ما رقم بالایی محسوب می شود. این مبالغ به همت رئیس فدراسیون، اداره کل ورزش و جوانان استان و اعضای هیات فراهم شده تا بتوانیم با ایجاد پایگاهی مناسب سهم بسزایی در آینده رشته های بیلیاردی در کشور ایفا کنیم.  

رئیس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان قزوین در ادامه افزود: برگزاری لیگ استانی در راستای لیگ کشوری را در نظر داریم و در همین راستا برگزاری دوره های توجیهی در برنامه های کاری هیات وجود دارد. توجه به رده های پایه در اولویت هیات استان قرار دارد. با استعدادیابی رایگان و همچنین کلاس ها و دوره های آموزشی در همه شهرستان ها می توانیم گسترش خوبی را در استان شاهد باشیم .

وی در خصوص برنامه های آتی هیات گفت: پاکت بیلیارد بانوان و آقایان خصوصا در رده های پایه را برگزار خواهیم کرد. می توانیم همچون استان کرمان در اسنوکر دسته اول و پاکت بیلیارد میزبان مسابقات کشوری باشیم. دو بانوی شناخته شده در اسنوکر کشور داریم و می توانیم در دیگر رشته ها نیز قهرمانان شاخصی را معرفی نماییم.

بابایی چگینی در پایان اظهار داشت: از کسانی که در این دو دوره ما را یاری کردند سپاسگزارم و خسته نباشید ویژه به اعضای هیات می گویم چراکه کارهای بزرگی را انجام دادند. جناب اسکندری ریاست فدراسیون همیشه در کنار ما بودند و به ما لطف داشته اند و از اراده کل ورزش و جوانان استان که نگاه ویژه ای به هیات بولینگ، بیلیارد و بولس داشته اند قدردانی می کنم. امیدواریم این حمایت ها در سال های بعد نیز استمرار داشته باشد تا به پویایی هیات ادامه دهیم.

 

 

رنکینگ ثابت اسنوکر کشوری بانوان

قهرمانی نماینده استان قزوین در اسنوکر کشوری بانوان

رنکینگ ثابت مسابقات پاکت بیلیارد ( بانوان)

قهرمانی نماینده استان فارس در پاکت بیلیارد کشوری بانوان

آغاز رقابت ها رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

پایان مسابقات ناین بال خراسان رضوی

حضور هاشم اسکندری در مجمع سالیانه فدراسیون جهانی بیلیارد و اسنوکر

دومین رنکینگ ایت بال بانوان استان ایلام برگزارشد

برترین های پاکت بیلیارد دختران کشور معرفی شدند

آغاز رقابت های پاکت بیلیارد و اسنوکر کشوری دختران

نفرات اعزامی اسنوکر بانوان جهت حضور در رقابت های جهانی مشخص شدند

بخشنامه رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

بخشنامه رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان

آغاز رقابت های انتخابی اسنوکر تیم ملی بانوان

اعزام برترین های اسنوکر بانوان به مسابقات قهرمانی جهان

رنکینگ کشوری ثابت اسنوکر زیر ۲۱ سال بانوان

پایان مسابقات تن بال استان یزد

نفرات برتر اسنوکر زیر۲۱ سال دختران معرفی شدند

اتمام مرحله نیمه هایی رقابت های اسنوکر دختران زیر۲۱ سال

آغاز رقابت های اسنوکر دختران زیر21 سال