Print
Zoom In
Zoom Out

گفتگو با رئیس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان کرمانشاه

پنجشنبه 23 دی 1400 ساعت 11:15

نقدی: به صورت میانگین دو هفته یکبار در استان مسابقاتی برگزار شده و نتیجه این تعدد رویداد را با قهرمانی پورمراد در رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد مشاهده کردیم.

رئیس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان کرمانشاه در گفتگوی اختصاصی با روابط عمومی فدراسیون بیان کرد: در سال 99 محدودیت های کرونایی موجب شد نتوانیم به تمامی اهدافمان دست پیدا کنیم. اما با آغاز سال 1400 و با اخذ مجوزهای لازم از فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان شرایطی را ایجاد کردیم تا به صورت میانگین دو هفته یکبار مسابقه ای را در استان برگزار کنیم. در رده های سنی مختلف، رشته های پاکت بیلیارد و اسنوکر، رنکینگ ها و همچنین مسابقات آزاد با کیفیت مطلوبی انجام گرفت که نتیجه آن را می توان در قهرمانی مجید پورمراد در رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد مشاهده کرد.

نقدی در ادامه اظهار داشت: در سال جاری توفیق داشتیم در دو مرحله با رئیس و دبیر فدراسیون دیدار کنیم. آقای اسکندری به عنوان رئیس فدراسیون و برادر بزرگتر همیشه نگاه ویژه ای به هیات های استانی و همچنین هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان کرمانشاه داشته اند و در این جلسات حضوری و یا مجازی که با حضور ایشان همراه بوده برنامه ها و اقدامات خوبی را دنبال کرده ایم و نتایج مناسبی نیز حاصل شده است.

رئیس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس کرمانشاه در خصوص گسترش رشته های بولینگ و بولس گفت: با دو مجموعه بزرگ تجاری در استان توافق کردیم هر کدام 4 لاین استاندارد بولینگ در استان احداث کنند و زمان هایی را در اختیار بولرهای هیات قرار دهند تا بتوانیم مسئله آموزش و قهرمانی ورزشکاران را دنبال کنیم و در رنکینگ کشوری بولینگ هم نمایندگانی را اعزام کنیم.

در رشته بولس نیز  با تفاهم نامه ای با شهرداری ها 15 پارک و فضای سبز را در سراسر استان در نظر گرفتیم تا زمین اختصاصی بولس را ایجاد کنیم و تا پایان سال تعدادی از این زمین ها آماده بهره برداری خواهند شد.

وی در خصوص حمایت از ورزشکاران، داوران و مربیان افزود: تدابیر حمایتی و تشویقی از ورزشکاران همیشه وجود دارد، برای داوران تمهیدات ویژه ای اندیشیده ایم و برای مربیان نیز سازماندهی های خاص انجام داده ایم.

همچنین دبیر و نائب رئیس بانوان هیات استان نیز ارتباط خوبی با کمیته ها، هیات های شهرستانی، ورزشکاران و مربیان دارند و از انجام هیچ کمکی به این عزیزان دریغ نمی ورزند.

نقدی در پایان در زمینه فعالیت بانوان این استان در رشته های تحت پوشش بیان کرد: در چند باشگاه شرایط تمرین برای بانوان را داریم اما این زمان های محدود راضی کننده نیست و به دنبال افزایش باشگاه ها و زمان تمرین بانوان استان هستیم.

فعالیت های فدراسیون در سال جاری سرعت بسیاری داشته و قهرمانان استان کرمانشاه نقش ویژه ای را ایفا کردند. امیدوارم این روند در ماه ها و سال های پیش رو نیز تداوم داشته باشد و برای همه همکاران و عزیزان در فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس توفیقات روزافزون را خواستارم.

 

رنکینگ ثابت اسنوکر کشوری بانوان

قهرمانی نماینده استان قزوین در اسنوکر کشوری بانوان

رنکینگ ثابت مسابقات پاکت بیلیارد ( بانوان)

قهرمانی نماینده استان فارس در پاکت بیلیارد کشوری بانوان

آغاز رقابت ها رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

پایان مسابقات ناین بال خراسان رضوی

حضور هاشم اسکندری در مجمع سالیانه فدراسیون جهانی بیلیارد و اسنوکر

دومین رنکینگ ایت بال بانوان استان ایلام برگزارشد

برترین های پاکت بیلیارد دختران کشور معرفی شدند

آغاز رقابت های پاکت بیلیارد و اسنوکر کشوری دختران

نفرات اعزامی اسنوکر بانوان جهت حضور در رقابت های جهانی مشخص شدند

بخشنامه رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

بخشنامه رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان

آغاز رقابت های انتخابی اسنوکر تیم ملی بانوان

اعزام برترین های اسنوکر بانوان به مسابقات قهرمانی جهان

رنکینگ کشوری ثابت اسنوکر زیر ۲۱ سال بانوان

پایان مسابقات تن بال استان یزد

نفرات برتر اسنوکر زیر۲۱ سال دختران معرفی شدند

اتمام مرحله نیمه هایی رقابت های اسنوکر دختران زیر۲۱ سال

آغاز رقابت های اسنوکر دختران زیر21 سال