Print
Zoom In
Zoom Out

فراخوان داوری جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا

دوشنبه 20 دی 1400 ساعت 01:05

فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس برای داوری در مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا در رده آقایان و بانوان و بیلیارد سه توپ آقایان به میزبانی کشور قطر فراخوان داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس ، سی  و هفتمین دوره مسابقات اسنوکر 15 توپ انفرادی آقایان قهرمانی آسیا  ، چهارمین دوره مسابقات  اسنوکر  15 توپ انفرادی  بانوان قهرمانی آسیا و  نوزدهمین دوره مسابقات بیلیارد سه توپ قهرمانی آسیا 2022 (ACBS) از تاریخ 19 – ۱2 مارچ ۲۰۲۲ ( 28 21  اسفند ۱۴۰۰ ) در شهر دوحه – قطر برگزار خواهد شد .
لازم به ذکر می باشد که فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس جمهوری اسلامی ایران ۳ داور را به کنفدراسیون و کمیته داوران کنفدراسیون آسیا معرفی می نماید و پس از تایید دبیر کنفدراسیون آسیا و رئیس کمیته داوران کنفدراسیون آسیا اعزام داوران بر اساس تعداد مورد نیاز داوران دعوتی از هر کشور قطعی خواهد شد.
فدراسیون بولینگ ، بیلیارد و بولس در نظر دارد جهت اعزام داوران به سی  و هفتمین دوره مسابقات اسنوکر 15 توپ انفرادی آقایان قهرمانی آسیا  ، چهارمین دوره مسابقات  اسنوکر  15 توپ انفرادی  بانوان قهرمانی آسیا و  نوزدهمین دوره مسابقات بیلیارد  سه توپ قهرمانی آسیا 2022 (ACBS) داورانی که حائز شرایط ذیل باشند را به مسابقات مذکور اعزام نمایند.


* ثبت نام داوران حداکثر تا تاریخ 25 دی ماه ۱۴۰۰ روز شنبه تا ساعت ۱۲ ظهر می باشد و بعد از تاریخ مذکور امکان پذیر نخواهد بود.ثبت نام تنها از طریق ارسال پیام به واتس اپ شماره 09355573757 به نام  مرشدی ( داوران می بایست عضو سایت فدراسیون ، دارای مدارک معتبر بین المللی حداقل Silver  باشند ، در زمان اعلام آمادگی باید پاسپورت با تاریخ اعتبار مکفی در دست داشته باشند و همچنین با کمیته داوران فدراسیون همکاری مستمر داشته باشند ).

* تسلط به زبان انگلیسی در حد نگارش و مکالمه که باید به تائید نماینده کمیته داوران فدراسیون برسد.

* بسیار مهم :  از آنجائیکه رئیس کمیته داوران کنفدراسیون آسیا در هرسه رویداد مذکور از داوران دعوتی برای داوری بهره مند خواهند شد ، لذا داوران علاوه بر تسلط داوری در رشته اسنوکر باید تسلط کامل به داوری رشته بیلیارد سه توپ نیز داشته باشند .

*کلیه مراحل اداری و ثبت نامها و درخواست ویزا توسط امور بین الملل فدراسیون صورت می گیرد و لطف جهت تهیه بلیط و آزمایشات پی سی آر PCR  و سرولوژی آنتی بادی (Serology Antibody Test)  هماهنگی های لازم  کما فی سابق با  امور بین الملل فدراسیون صورت پذیرد.

*تاریخ انقضای پاسپورت داوران می بایست حداقل ۷ ماه از تاریخ شروع مسابقات دارای اعتبار باشد.

شرایط اسکان ، تغذیه و حق الزحمه داوران :


* فدراسیون میزبان اسکان و اقامت داوران بین المللی را براساس اتاق دو نفر اشتراکی شامل صبحانه روزانه و یک وعده غذا بصورت رایگان تهیه و تدارک خواهد دید و علاوه بر این روزانه مبلغ 50 دلار آمریکا از طرف کنفدراسیون ورزشهای بیلیاردی آسیا (ACBS) به عنوان حق الزحمه به داوران خارجی دعوت شده پرداخت خواهد شد.

 

*وزارت بهداشت عمومی - دولت قطر مصوبه و تائیدیه خود را برای  8 واکسن زیر برای مسافرانی که قصد سفر به قطر را دارند صادر کرد ه و  بر طبق این قوانین و شرایط  ، کلیه شرکت کنندگان باید دو هفته قبل از تاریخ ورود توسط یکی از واکسن های فوق  با تزریق هر دو دوز واکسینه شوند (دوز 1 و 2).

   1-   واکسن   فایزر بیو ان تک       ،    2- واکسن مدرنا    ،   3-  واکسن آسترازینکا     ،  4  -  واکسن کووکسین

5- واکسن سینو وک، 6- جانسن / جانسون و جانسون ، 7- اسپوتنیک وی  ، 8- سینوفارم (Beijing)

1. * آزمایش سرولوژی آنتی بادی (Serology Antibody Test) با نتیجه مثبت قبل از سفر به قطر برای افرادی که دو نوبت واکسن مشروط تایید شده دریافت کرده باشند و 14 روز از تزریق نوبت دوم واکسن آنها گذشته باشد  اجباری است که تنها در این صورت مسافر با مصونیت کامل در نظر گرفته می شود.

2. * افرادی که دو دوز واکسن مشروط تایید شده ( مثلا  : سینوفارم پکن ) و سپس یک نوبت واکسن فایزر یا مدرنا دریافت کرده باشند و 14 روز از آخرین نوبت تزریق آنها گذشته باشد ، مسافر با مصونیت کامل تلقی و در نظر گرفته خواهند شد.

3. مسافرانی که به طور کامل در خارج از قطر با واکسن های مورد تایید وزارت بهداشت عمومی قطر واکسینه شده اند، موظفند اصل گواهی واکسیناسیون و سایر مدارک پشتیبان را که به زبان عربی یا انگلیسی نوشته شده و اثبات می کند که واکسن را دریافت کرده اند، به شرح زیر ارائه دهند:

  • نام مسافر در گواهی واکسیناسیون وی باید با نام مندرج در گذرنامه وی یکسان باشد.
  • تاریخ دوزهای واکسن تزریق شده بر اساس نوع واکسن بایستی در گواهی واکسیناسیون قید گردد (یک دوز برای واکسن جانسن Jansen و دو دوز برای سایر واکسن ها).
  • نوع / نام واکسن بایستی در گواهی واکسیناسیون قید گردد.
  • شماره سریال دسته یا گروه واکسن تزریق شده (در صورت وجود) بایستی در گواهی واکسیناسیون قید گردد.

* تزریق دو دوز واکسن بعلاوه تست منفی پی سی آر PCR  (حداکثر 72 ساعت قبل از ورود به قطر) از مراکز مورد تائید وزارت بهداشت و شرکت هواپیمایی جهت اعزام ضروری و همچنین حداقل ۲ هفته از تزریق نوبت دوم آنها تا قبل از شروع مسابقات گذشته باشد.

*لازم بذکر است اعزام داوران منوط به تائید صلاحیت آنان توسط کمیته داوران می باشد و هر گونه تصمیم گیری نهایی در مورد اعزام در اختیار فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس می باشد.

رنکینگ ثابت اسنوکر کشوری بانوان

قهرمانی نماینده استان قزوین در اسنوکر کشوری بانوان

رنکینگ ثابت مسابقات پاکت بیلیارد ( بانوان)

قهرمانی نماینده استان فارس در پاکت بیلیارد کشوری بانوان

آغاز رقابت ها رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

پایان مسابقات ناین بال خراسان رضوی

حضور هاشم اسکندری در مجمع سالیانه فدراسیون جهانی بیلیارد و اسنوکر

دومین رنکینگ ایت بال بانوان استان ایلام برگزارشد

برترین های پاکت بیلیارد دختران کشور معرفی شدند

آغاز رقابت های پاکت بیلیارد و اسنوکر کشوری دختران

نفرات اعزامی اسنوکر بانوان جهت حضور در رقابت های جهانی مشخص شدند

بخشنامه رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

بخشنامه رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان

آغاز رقابت های انتخابی اسنوکر تیم ملی بانوان

اعزام برترین های اسنوکر بانوان به مسابقات قهرمانی جهان

رنکینگ کشوری ثابت اسنوکر زیر ۲۱ سال بانوان

پایان مسابقات تن بال استان یزد

نفرات برتر اسنوکر زیر۲۱ سال دختران معرفی شدند

اتمام مرحله نیمه هایی رقابت های اسنوکر دختران زیر۲۱ سال

آغاز رقابت های اسنوکر دختران زیر21 سال