Print
Zoom In
Zoom Out

قره گوزلو قهرمان رنکینگ اسنوکر استان تهران شد

جمعه 05 آذر 1400 ساعت 10:15

مسابقات اسنوکر استان تهران گرامیداشت هفته بسیج با حضور مدیرکل ورزش و جوانان تهران و قهرمانی علی قره گوزلو در باشگاه نوین شهرری به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی بولینگ، بیلیارد و بولس استان تهران؛ مسابقات اسنوکر استان تهران گرامیداشت هفته بسیج با حضور مدیرکل ورزش و جوانان تهران و قهرمانی علی قره گوزلو در باشگاه نوین شهرری به پایان رسید.
مراسم اختتامیه این مسابقات اسنوکر با حضور آقای پریچهره مدیرکل ورزش وجوانان استان تهران، ملاجعفری معاونت توسعه ورزش قهرمانی ورزش وجوانان استان تهران و یوسف زاده رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان ری و میثم تمیمی سرپرست هیأت بولینگ، بیلیارد و بولس استان، امروز جمعه در شهرری برگزار شد که در نهایت علی قره گوزلو به مقام اول دست یافت، سیاوش مزینی دوم شد و مقام سوم مشترک هم به مجید قره گوزلو وآرمان آتش سخن رسید. مقام های چهارم تا هشتم نیز از آن آقایان :دانیال زنده ،مجید پنیزه،آرش سراجی ومیلاد معینی شد.


در پایان این مسابقات که طی آن 50 ورزشکار استان به‌مناسبت هفته بسیج به رقابت پرداختند، به نفرات اول تا هشتم جوایز نقدی، لوح تقدیر و مدال با لوگوی هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان تهران و اداره‌کل ورزش و جوانان استان توسط پریچهره اهدا گردید.
میثم تمیمی در جریان مراسم اختتامیه گفت: این مسابقات در سطح خیلی خوبی برگزار شد و با توجه به این‌که دو سال محدویت های کرونایی موجب تعطیلی این رشته و باشگاه‌های بیلیارد استان تهران شده بود، استقبال خوبی از این رقابت‌ها به عمل آمد و در واقع، این اولین مسابقه‌ای بود که بعد از شیوع ویروس کرونا در سطح استان برگزار می شد.
 سرپرست هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان تهران افزود: این مسابقات به میزبانی هیات شهرری و با حمایت "بیلیارد مارکت" برگزار شد و تا پایان سال، مسابقات مختلف این هیات تحت حمایت "بیلیارد مارکت" ادامه خواهد داشت . 
وی ابراز امیدواری کرد در مسابقات آتی، با توجه به بهبود نسبی شرایط بیماری کرونا در استان تهران، استقبال بهتری از مسابقات بیلیارد انجام شود و هیات نیز بتواند با برنامه‌ریزی بهتر، شناسایی چهره برتر و برگزاری رقابت های انتخابی در سطح استان، نفرات شایسته و  قدرتمندی را برای حضور در مسابقات کشوری و انتخابی تیم‌ملی معرفی کند.
 تمیمی ادامه داد: هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان تهران برای برنامه‌ریزی بهتر در زمینه های مختلف، نیاز به حمایت اداره کل و فدراسیون از یک سو و تعامل خوب با روسای هیات‌های شهرستان‌ها و حوزه‌ها و به‌ویژه مدیران باشگاه‌های مجوزدار در سطح استان، از سوی دیگر دارد و خوشبختانه با ارتباط خوبی که با مدیران باشگاه‌ها و رؤسای هیات‌ها برقرار شده و خواهد شد، ازاین‌پس شاهد برگزاری مسابقاتی در حد و شأن استان به عنوان پایتخت ورزش کشور خواهیم بود.
وی تاکید کرد: تلاش من و همکارانم در ماه‌های باقی‌مانده تا پایان سال، برگزاری مسابقاتی به مناسبت‌های مختلف، حمایت از برنامه هیات های حوزه ها و شهرستان ها، تعامل با باشگاه‌های مجوزدار و ایجاد انگیزه  برای حضور علاقه مندان در مسابقات خواهد بود تا همچنان تهران به‌عنوان یکی از قطب‌های جدی در عرصه بیلیارد کشور شناخته شود.
 سرپرست هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان تهران افزود: خوشبختانه استان تهران تا به امروز قهرمانان خوبی را در سطح ملی معرفی کرده که موفق شده اند در مسابقات بین‌المللی، آسیایی و جهانی به نتایج خوبی دست پیدا کرده و افتخارآفرینی کنند و قطعاً این رویه در ادامه مدنظر قرار خواهد گرفت و با تعاملی که هیات تهران با فدراسیون و سیاست ها و برنامه های آن خواهد داشت، ورزشکاران استان تهران بتوانند نقش جدی تری در تیم‌های ملی ایران ایفا کنند. 
وی در پایان ضمن تقدیر از حضور مسئولان و میهمانان در مراسم اختتامیه مسابقات شهرری، گفت: حضور مسئولین در روز پایانی این رقابت ها، نشان از اهمیت و جایگاه این رشته در سطح مدیران دارد و مشوقی خواهد بود برای ورزشکاران بیلیارد استان تهران تا باانگیزه بیشتر بدنبال اثبات توانایی‌ها و استعدادهای خود باشند و بی شک، برنامه‌ریزی های آتی سایر هیات‌های استان، فرصتی برای نمایش داشته ها و سرمایه های نهفته در این رشته جذاب و پرطرفدار خواهد بود.

پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا

رنکینگ ثابت اسنوکر کشوری بانوان

قهرمانی نماینده استان قزوین در اسنوکر کشوری بانوان

رنکینگ ثابت مسابقات پاکت بیلیارد ( بانوان)

قهرمانی نماینده استان فارس در پاکت بیلیارد کشوری بانوان

آغاز رقابت ها رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

پایان مسابقات ناین بال خراسان رضوی

حضور هاشم اسکندری در مجمع سالیانه فدراسیون جهانی بیلیارد و اسنوکر

دومین رنکینگ ایت بال بانوان استان ایلام برگزارشد

برترین های پاکت بیلیارد دختران کشور معرفی شدند

آغاز رقابت های پاکت بیلیارد و اسنوکر کشوری دختران

نفرات اعزامی اسنوکر بانوان جهت حضور در رقابت های جهانی مشخص شدند

بخشنامه رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

بخشنامه رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان

آغاز رقابت های انتخابی اسنوکر تیم ملی بانوان

اعزام برترین های اسنوکر بانوان به مسابقات قهرمانی جهان

رنکینگ کشوری ثابت اسنوکر زیر ۲۱ سال بانوان

پایان مسابقات تن بال استان یزد

نفرات برتر اسنوکر زیر۲۱ سال دختران معرفی شدند

اتمام مرحله نیمه هایی رقابت های اسنوکر دختران زیر۲۱ سال