Print
Zoom In
Zoom Out

استقبال هیات تهران از مدل اوران اعزامی به نهمین دوره ورزش های بیلیاردی غرب آسیا

جمعه 28 آبان 1400 ساعت 06:30

ورزشکاران اسنوکر و پاکت بیلیارد کشورمان با کسب ۷ مدال از امارات، با استقبال مسئولان هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان تهران به میهن عزیزمان بازگشتند.


به گزارش روابط عمومی هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان تهران، نهمین دوره ورزش های بیلیاردی غرب آسیا به میزبانی کشور امارات و شهر دوبی برگزار شد و کاروان ایران در این دوره از مسابقات موفق شد با کسب ۷ مدال رنگارنگ طلا و برنز به کار خود پایان دهد و سیاوش مزینی ملی پوش تهرانی هم با شایستگی به مدال برنز رسید.
مراسم استقبال از قهرمان تهرانی با حضور "میثم تمیمی" سرپرست هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان تهران و دیگر اعضای هیات نیز با حضور در فرودگاه امام خمینی، از تلاش های "سیاوش مزینی" ملی پوش تهرانی تقدیر کردند.
در این دوره از مسابقات تیم ملی ایران با ترکیب سیاوش مزینی، میلاد کاشانی، شرون امیدوار و عرشیا خازنی در رشته اسنوکر و محمدعلی پردل، علیرضا وهاب، سید ایلیا هندی و عرشیا اندیشه تدبیر در پاکت بیلیارد با سرپرستی علی سلطانپور و مربیگری کامران شهلا شرکت کردند که ارمغان تلاش آنان، یک مدال طلا توسط عرشیا خازنی در اسنوکر زیر ۲۱ سال و ۶ مدال برنز توسط شروین امیدوار در اسنوکر زیر ۲۱ سال، محمدعلی پردل در ایت بال بزرگسالان، میلاد کاشانی در اسنوکر ۶ توپ، سید ایلیا هندی در ناین بال زیر ۱۸ سال، سیاوش مزینی در اسنوکر ۱۵ توپ و میلاد کاشانی در اسنوکر ۱۵ توپ بود.
سرپرست هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان تهران در حاشیه مراسم استقبال از ملی پوشان مدال آور ایران، ضمن تقدیر از درخشش "سیاوش مزینی" مدال آور تهرانی گفت: روزی که مراسم بدرقه مزینی قهرمان ارزنده اسنوکر تهران و کشور را برای اعزام به مسابقات قهرمانی غرب آسیا در هیات استان تهران برگزار کردیم، بر این باور بودیم که وی در امارات بر روی سکو خواهد رفت، چرا که به توان و اراده او برای کسب مدال باور داشتیم.
"میثم تمیمی" افزود: خوشبختانه ملی پوشان تهرانی همواره در مسابقات بین المللی، آسیایی و جهانی خوش درخشیده اند و اگر شرایط خاص دوران کرونا، محدودیت های آن و تعطیلی طولانی مدت باشگاه های  بیلیارد، نبود، استان تهران هم سهم بیشتری در تیم ملی برای حضور در این رقابتها داشت و هم رنگ مدال سیاوش مزینی، خوشرنگتر بود.
وی ادامه داد: علی رغم همه این مسائل، قدردان زحمات و تلاش های مزینی در نهمین دوره ورزش های بیلیاردی غرب آسیا هستیم و با حرکت جدی که در استان تهران و در تعامل با روسای هیات های حوزه ها و شهرستان های استان و مدیران مجموعه ها و باشگاه های بولینگ، بیلیارد و بولس آغاز کرده ایم و با برنامه هایی که در دستور کار داریم، این رشته را در مسیر صحیح خود هدایت می کنیم و باردیگر نقش مهم خود را در سطح کشور و ملی ایفا خواهیم کرد.

بازدید سرپرست هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان تهران از باشگاه گلکسی (ایران مال)

بازدید سرپرست هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان تهران از باشگاه گلکسی (ایران مال)

سرپرست هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان تهران در جریان بازدید از باشگاه گلکسی (ایران مال) و در نشستی با مدیر این مجموعه، در راستای توسعه ورزش بولینگ و تعاملات دوجانبه به بحث و گفتگو پرداخت.
پایان کار نمایندگان کشورمان با کسب 7 مدال در قهرمانی غرب آسیا

پایان کار نمایندگان کشورمان با کسب 7 مدال در قهرمانی غرب آسیا

ورزشکاران اسنوکر و پاکت بیلیارد کشورمان موفق شدند 7 مدال در نهمین دوره رقابت های قهرمانی غرب آسیا به میزبانی کشور امارات کسب کنند.
برنز مشترک مزینی و کاشانی در مسابقات اسنوکر قهرمانی غرب آسیا 2021

برنز مشترک مزینی و کاشانی در مسابقات اسنوکر قهرمانی غرب آسیا 2021

سیاوش مزینی و میلاد کاشانی موفق شدند به مدال برنز  اسنوکر 15 توپ قهرمانی غرب آسیا دست پیدا کنند.

رنکینگ ثابت اسنوکر کشوری بانوان

قهرمانی نماینده استان قزوین در اسنوکر کشوری بانوان

رنکینگ ثابت مسابقات پاکت بیلیارد ( بانوان)

قهرمانی نماینده استان فارس در پاکت بیلیارد کشوری بانوان

آغاز رقابت ها رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

پایان مسابقات ناین بال خراسان رضوی

حضور هاشم اسکندری در مجمع سالیانه فدراسیون جهانی بیلیارد و اسنوکر

دومین رنکینگ ایت بال بانوان استان ایلام برگزارشد

برترین های پاکت بیلیارد دختران کشور معرفی شدند

آغاز رقابت های پاکت بیلیارد و اسنوکر کشوری دختران

نفرات اعزامی اسنوکر بانوان جهت حضور در رقابت های جهانی مشخص شدند

بخشنامه رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

بخشنامه رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان

آغاز رقابت های انتخابی اسنوکر تیم ملی بانوان

اعزام برترین های اسنوکر بانوان به مسابقات قهرمانی جهان

رنکینگ کشوری ثابت اسنوکر زیر ۲۱ سال بانوان

پایان مسابقات تن بال استان یزد

نفرات برتر اسنوکر زیر۲۱ سال دختران معرفی شدند

اتمام مرحله نیمه هایی رقابت های اسنوکر دختران زیر۲۱ سال

آغاز رقابت های اسنوکر دختران زیر21 سال