Print
Zoom In
Zoom Out

کسب 3 مدال در رقابت های ورزش های بیلیاردی قهرمانی غرب آسیا قطعی شد

جمعه 21 آبان 1400 ساعت 08:58

در پایان دومین روز از رقابت های قهرمانی غرب آسیا  ورزشکاران اسنوکر و پاکت بیلیارد ایران موفق به کسب 6 پیروزی شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس؛ نهمین دوره ورزش های بیلیاردی غرب آسیا به میزبانی کشور امارات و شهر دوبی در حال برگزاری است. کاروان ایران در این دوره از مسابقات با ترکیب: سیاوش مزینی، میلاد کاشانی، شرون امیدوار و عرشیا خازنی در رشته اسنوکر و محمدعلی پردل، علیرضا وهاب، سید ایلیا هندی و ارشیا اندیشه تدبیر در پاکت بیلیارد و سرپرستی کامران شهلا در این مسابقات حاضر شده است.

این دوره از مسابقات صبح روز گذشته 20 آبان رسما آغاز شد و نمایندگان ایران عملکرد خوبی از خود به جای گذاشتند و موفق شدند 8 پیروزی و 3 شکست را در روز نخست کسب کنند.

روز دوم مسابقات نیز با 6  پیروزی و 5  شکست پایان رسید. البته شروین امیدوار و عرشیا خازنی با راهیابی به نیمه نهایی این مسابقات کسب مدال خود در مسابقات اسنوکر زیر 21 سال را قطعی کردند. همچنین میلاد کاشانی نماینده بزرگسال اسنوکر کشورمان موفق شد با صعود به جمع 4 نف برتر کسب مدال خود را قطعی کند و در صورت راهیابی به فینال رنگ مدال خود را بهبود ببخشد. برنامه تفصیلی نمایندگان ایران در روز دوم مسابقات ورزشهای بیلیاردی قهرمانی غرب آسیا به شرح ذیل می باشد:

در رشته اسنوکر:

سیاوش مزینی: در آخرین بازی مرحله گروهی با نتیجه 4 بر 3 از علی العبیدی شکست خورد خورد و در ادامه نتیجه بازی را 4 بر 3 به خلید کمالی اماراتی واگذار کرد و از گردونه مسابقات اسنوکر 6 توپ آقایان کنار رفت.

میلاد کاشانی: موفق شد تا حریف خود از کشور اردن را با نتیجه 5 بر 3 شکست دهد و راهی مرحله نیمه نهایی شود. کاشانی با این پیروزی موفق شد کسب مدال خود را قطعی کند و فردا با راهیابی به فینال می تواند رنگ مدال خود را بهبود ببخشد.

عرشیا خازنی: با غلبه 3 بر صفر مقابل حریف عراقی راهی نیمه نهایی شد و در این مرحله به مصاف شروین امیدوار دیگر نماینده ارزنده کشورمان می رود. خازنی با رسیدن به نیمه نهایی کسب مدال برنز خود را قطعی کرد.

شروین امیدوار: با برتری 3 بر 1 مقابل حریف عراقی موفق شد به نیمه نهایی راه پیدا کند و در این مرحله با خازنی دیگر نماینده کشورمان مسابقه می دهد. برنده این مسابقه به فینال راه پیدا می کند و بازنده به عنوان سومی اکتفا خواهد کرد.

در رشته پاکت بیلیارد:

محمدعلی پردل: با پیروزی 7 بر 3 در مقابل حریف عمانی خود به جمع 8 نفر برتر راه پدا کرد و در این مرحله به مصاف حریفی از کشور قطر خواهد رفت.

علیرضا وهاب: که در جدول شانس مجدد حضور داشت با واگذاری نتیجه به سود حریف خود از گردونه مسابقات کنار رفت.

سیدایلیا هندی: در نخستین مسابقه با  ودیع الشامی رو به رو شد و نتیجه را 7 بر 2 به سود خود به پایان برد. هندی در ادامه نیز حریف اماراتی را با نتیجه 7 بر 3 شکست داد تا به دور بعدی صعود پیدا کند.

عرشیا اندیشه تدبیر: در مقابل محمد خالد اماراتی در گام اول با نتیحه 7 بر 5 به پیروزی رسید. اندیشه تدبیر در ادامه حریف اردنی خود را نیز با نتیجه 7 بر صفر شکست داد اما در ادامه 7 بر 4 به حریف اماراتی باخت تا راهی جدول شانس مجدد شود.

انتهای پیام/

پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا

رنکینگ ثابت اسنوکر کشوری بانوان

قهرمانی نماینده استان قزوین در اسنوکر کشوری بانوان

رنکینگ ثابت مسابقات پاکت بیلیارد ( بانوان)

قهرمانی نماینده استان فارس در پاکت بیلیارد کشوری بانوان

آغاز رقابت ها رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

پایان مسابقات ناین بال خراسان رضوی

حضور هاشم اسکندری در مجمع سالیانه فدراسیون جهانی بیلیارد و اسنوکر

دومین رنکینگ ایت بال بانوان استان ایلام برگزارشد

برترین های پاکت بیلیارد دختران کشور معرفی شدند

آغاز رقابت های پاکت بیلیارد و اسنوکر کشوری دختران

نفرات اعزامی اسنوکر بانوان جهت حضور در رقابت های جهانی مشخص شدند

بخشنامه رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

بخشنامه رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان

آغاز رقابت های انتخابی اسنوکر تیم ملی بانوان

اعزام برترین های اسنوکر بانوان به مسابقات قهرمانی جهان

رنکینگ کشوری ثابت اسنوکر زیر ۲۱ سال بانوان

پایان مسابقات تن بال استان یزد

نفرات برتر اسنوکر زیر۲۱ سال دختران معرفی شدند

اتمام مرحله نیمه هایی رقابت های اسنوکر دختران زیر۲۱ سال