Print
Zoom In
Zoom Out

از قهرمان پارابیلیارد استان فارس تقدیر شد

يكشنبه 25 مهر 1400 ساعت 05:34

سرپرست هیئت بیلیارد، بولینگ و بولس استان فارس در روز ملی پاراالمپیک با حضور در شهرستان مرودشت ، از علیرضا حیدری قهرمان دومین دوره مسابقات پارابیلیارد کشور تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان فارس، احمد رضا بابلی عصر یکشنبه که به شهرستان مرودشت سفر کرده بود ، با میرزایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مرودشت درمجموعه ورزشی تفریحی گوی رنگ حاضر و از علیرضا حیدری که در دومین دوره مسابقات پارابیلیارد کشور توانست مقام نخست را کسب کند، با لوح تقدیری از سوی مدیرکل ورزش و جوانان فارس از تلاش های این قهرمان تقدیر و تشکر کرد.
در این دیدار که جمعی از ورزشکاران ، رئیس هیات بیلیارد شهرستان مرودشت ، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان حضور داشتند، وضعیت این رشته ورزشی و دیگر رشته های زیر مجموعه این هیات از جمله بولینگ و بولس از لحاظ  امکانات، نیازها، قوانین و مقررات در بعد همگانی و همچنین قهرمانی مورد بحث و بررسی قرار داد.
بابلی با بیان اینکه شهرستان مرودشت از ظرفیت های بالایی برخوردار است و باید از این ظرفیت ها به خوبی استفاده کرد، گفت:  از رحیمی سرپرست هیات بولینگ و بیلیارد و بولس شهرستان و دیگر همکاران خواهشمندیم با شناسایی استعدادها در این سه رشته ورزشی زیر مجموعه هیات به توسعه آن ها اقدام کنند.
وی در خصوص رشته بولینگ که از لحاظ سالن محدود می باشد، و فقط مرکز استان از آن برخوردار است، اظهار داشت:  با توجه به اینکه رشته بولینگ یه رشته خاص می باشد و نگاه بسیاری از  شهروندان به آن هنوز  به عنوان یک بازی تفریحی می باشد ، باید نسبت به معرفی آن به عنوان یک رشته ورزشی اقدام کنیم، و استعدادهای آن را در شهرستان ها شناسایی و به مرکز استان که از سالن های  این رشته برخوردار است معرفی کنیم.
سرپرست هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان فارس همچنین در خصوص رشته بولس افزود: این رشته در نوع خود بسیار جذاب است و استان فارس در کشور جایگاه بالایی در این رشته دارد و از اساتید، داوران و مربیان بسیار توانمندی برخوردار است که بایستی به خوبی از آن ها در توسعه این رشته ورزشی در شهرستان ها بهره مند شد.
وی حضور خود در شهرستان ها را وظیفه مدیریت هیات استان دانست و گفت : نگاه مدیریت هیات استان به همه شهرستان ها یکسان است و اعتقاد داریم باید از ظرفیت تمام شهرستان ها در رویدادهای فرهنگی ورزشی استفاده نماییم.

انتهای پیام/

رنکینگ ثابت اسنوکر کشوری بانوان

قهرمانی نماینده استان قزوین در اسنوکر کشوری بانوان

رنکینگ ثابت مسابقات پاکت بیلیارد ( بانوان)

قهرمانی نماینده استان فارس در پاکت بیلیارد کشوری بانوان

آغاز رقابت ها رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

پایان مسابقات ناین بال خراسان رضوی

حضور هاشم اسکندری در مجمع سالیانه فدراسیون جهانی بیلیارد و اسنوکر

دومین رنکینگ ایت بال بانوان استان ایلام برگزارشد

برترین های پاکت بیلیارد دختران کشور معرفی شدند

آغاز رقابت های پاکت بیلیارد و اسنوکر کشوری دختران

نفرات اعزامی اسنوکر بانوان جهت حضور در رقابت های جهانی مشخص شدند

بخشنامه رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

بخشنامه رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان

آغاز رقابت های انتخابی اسنوکر تیم ملی بانوان

اعزام برترین های اسنوکر بانوان به مسابقات قهرمانی جهان

رنکینگ کشوری ثابت اسنوکر زیر ۲۱ سال بانوان

پایان مسابقات تن بال استان یزد

نفرات برتر اسنوکر زیر۲۱ سال دختران معرفی شدند

اتمام مرحله نیمه هایی رقابت های اسنوکر دختران زیر۲۱ سال

آغاز رقابت های اسنوکر دختران زیر21 سال