Print
Zoom In
Zoom Out

دیدار صمدانی با آیت الله مهدوی عضو مجلس خبرگان رهبری

جمعه 05 شهریور 1400 ساعت 02:04

رئیس هیات بولینگ و بیلیارد و بولس استان اصفهان با حضرت آیت الله العظمی مهدوی نماینده مردم شریف استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس؛  آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی در این دیدار ضمن تشریح فواید ورزش سالم در جامعه به مبانی مهم آن در الگوی اسلامی ایرانی کشور اظهار داشت: ورزش سالم همراه با تهذیب نفس و الگو سازی سالم برای نوجوانان و جوانان باید در دستور کار متولیان ورزش به خصوص مدیران ورزشی قرار گیرد.

نماینده مجلس خبرگان در این دیدار ضمن تحسین مدیر جوان و انقلابی این هیات ورزشی، اقدامات هیات بولینگ و بیلیارد و بولس استان اصفهان در چند ماه اخیر را مثبت ارزیابی کرده و بیان داشت: نوع نگرش و اقدامات مثبت و همراه با توسعه قانونی زیرساخت‌های این سه رشته ورزشی و همچنین ایجاد وفاق و همدلی می‌تواند این مجموعه را تقویت و در کشور به جایگاهی شایسته برساند.

وی همچنین ضمن تقدیر از ایجاد موکب‌های حسینی در ماه محرم و حضور فعال در مسئولیت‌های اجتماعی هیات بولینگ و بیلیارد و بولس، عنوان داشت: باید مراکز ورزشی مرتبط با رعایت موازین شرعی و همچنین در چارچوب مجوزات قانونی فعالیت کرده و هیات استان نظارت کامل بر فعالیت‌ها داشته باشد و مشکلات احتمالی را با تعامل با دستگاه‌های مختلف برطرف نموده و نقاط قوت را توسعه و تبیین کند.

 

مهدوی در پایان ضمن بیان نکات ارزشمند در مورد اخلاق و منش پهلوانی در ورزش حمایت از جوانان، ورزشکاران و مدال‌آوران ورزشی که پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در میادین ملی و بین‌المللی به اهتزاز در می‌آورند، تصریح کرد: امیدواریم این جلسه به بهبود و تقویت ورزش سالم کمک کند و مشتاق هستیم مثل گزارش امروز آقای صمدانی رئیس هیات بولینگ و بیلیارد و بولس استان اصفهان در خصوص فعالیت‌های اخیر، شاهد اخبار خوب از توسعه قانونی و ابتکارات فرهنگی و مدال آوری ورزشکاران در عرصه‌های ملی و بین المللی توسط جوانان اصفهانی باشیم.

امیرحسین صمدانی ضمن تشکر از آیت‌الله مهدوی بیان داشت: این اولین جلسه با ایشان را به فال نیک گرفته و از رهنمودهای حکیمانه ایشان در اجرای برنامه‌های سال استفاده خواهیم کرد.

رئیس هیات بولینگ و بیلیارد و بولس استان اصفهان در ادامه ضمن تشریح فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در چند ماه گذشته ادامه داد: توسعه ورزش را همراه با احیای فرهنگ اسلامی ایرانی دنبال خواهیم کرد و ناملایمات را در این راه کنار خواهیم زد و همراه با نقش‌آفرینی جوانان علاقه مند به این سه رشته ورزشی و تجربه ارزشمند پیشکسوتان این مسیر را با توکل بخدا و رهنمودهای ارزشمند حضرتعالی و بزرگان ادامه خواهیم داد.

وی در پایان ضمن ارائه آمار باشگاه‌های مجوزدار درسطح استان و همچنین معرفی پتانسیل‌ها و جامعه آماری ورزشکاران، مربیان و داوران این هیات گفت: در تلاش هستیم حمایت‌های لازم و قانونی را از کلیه زیر مجموعه‌های هیات و باشگاه‌های دارای مجوز فعالیت داشته باشیم و سعی می‌کنیم جلساتی را با حضور آیت‌الله مهدوی برگزار کنیم و از رهنمودهای همه علمای معظم و مدیران دلسوز استفاده کنیم.

انتهای پیام

رنکینگ ثابت اسنوکر کشوری بانوان

قهرمانی نماینده استان قزوین در اسنوکر کشوری بانوان

رنکینگ ثابت مسابقات پاکت بیلیارد ( بانوان)

قهرمانی نماینده استان فارس در پاکت بیلیارد کشوری بانوان

آغاز رقابت ها رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

پایان مسابقات ناین بال خراسان رضوی

حضور هاشم اسکندری در مجمع سالیانه فدراسیون جهانی بیلیارد و اسنوکر

دومین رنکینگ ایت بال بانوان استان ایلام برگزارشد

برترین های پاکت بیلیارد دختران کشور معرفی شدند

آغاز رقابت های پاکت بیلیارد و اسنوکر کشوری دختران

نفرات اعزامی اسنوکر بانوان جهت حضور در رقابت های جهانی مشخص شدند

بخشنامه رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

بخشنامه رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان

آغاز رقابت های انتخابی اسنوکر تیم ملی بانوان

اعزام برترین های اسنوکر بانوان به مسابقات قهرمانی جهان

رنکینگ کشوری ثابت اسنوکر زیر ۲۱ سال بانوان

پایان مسابقات تن بال استان یزد

نفرات برتر اسنوکر زیر۲۱ سال دختران معرفی شدند

اتمام مرحله نیمه هایی رقابت های اسنوکر دختران زیر۲۱ سال

آغاز رقابت های اسنوکر دختران زیر21 سال