با اعلام هاشم اسکندری ، رییس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس براساس سیاستهای توسعه گرایانه فدراسیون، پروژه بازآفرینی برند(ری برندینگ) این فدراسیون آغاز و طی بررسی های انجام شده ، عادل دهدشتی، مشاور و استراتژیست حوزه ارتباطات و برند به عنوان مشاور ارتباطات و توسعه برند فدراسون و مدیر این پروژه منصوب شد.
پروژه باز آفرینی فدر اسیون بر پایه تقویت برند در سه سطح سازمان ، رشته ورزشی و برند شخصی قهرمانان و افراد موثر فدراسیون اجرا خواهد شد.
در این پروژه اجزای مختلف برند شامل : هویت معنایی ، هویت بصری ، عناصر شکل دهنده برند ، مزیت های رقابتی ، مدل ترویج برند ، شخصیت و کاراکتر و... مورد بازآفرینی و توسعه قرار خواهد گرفت و در میان مدت، تاثیرات مثبت خود را در نفوذ اجتماعی رشته های تحت پوشش ، ارزش آفرینی معنوی و اقتصادی نمایان خواهد ساخت.