Print
Zoom In
Zoom Out

گزارش مجمع عمومی و سالیانه هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان کهگلویه و بویر احمد

دوشنبه 24 آذر 1399 ساعت 10:25

در این نشست مجازی که با حضور مهدی هنرمند دبیر فدراسیون و عباس شجاعی معاون قهرمانی اداره کل استان تشکیل شد. ابتدا شاپور عنبری رئیس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان گزارشی اجمالی از عملکرد سال 98 در حوزه فعالیت های اجرایی، آموزشی و مالی ارائه داد.

عنبری که به تازگی مسئولیت کمیته استعدادیابی فدراسیون را عهده دار شده است با ارائه عملکردی در خور توجه در خصوص فعالیت های استعدادیابی در سال98 در استان مهر تائیدی به این انتصاب زد.

پس از ارائه گزارش ها و اخذ مصوبات لازم با توجه به عملکرد شایسته ی هیات و ارتقای رتبه بندی استان، اداره کل نیز قول حمایت های بیشتری داد. در ادامه نقطه نظرات اعضای مجمع (نماینده ورزشکاران، نماینده باشگاه داران و نایب رئیس بانوان) مطرح شد.

  هنرمند با اشاره به بازنگری و به روزرسانی طرح ها و آیین های فدراسیون در خصوص اعتراض به تخصیص سهمیه اندک ورزشکاران استان  در رنکینگ کشوری اعلام کرد: مطابق آیین نامه جدید کمیته مسابقات، هر استان بر اساس ظرفیت شرکت کنندگان خود می تواند در مسابقات اصلی کسب سهمیه کند و این شرایط بسیار منصفانه است، در خصوص طرح سال 98 کمیته مسابقات و تخصیص سهمیه  و بازخورد ها هیچ نظری ندارم و ترجیح می دهم اصلا به آن نپردازم.

 وی با اشاره به اجرای طرح های حمایتی فدراسیون از باشگاه ها بمنظور جبران دوران رکود حاصل از کرونا و ارتقا سطح آنها، اعلام کرد: قطعا محور فعالیت های فدراسیون ایجاد نشاط و پویایی و فعال سازی باشگاه ها است. باشگاه داران می توانند با کسب میزبانی در برگزاری دوره های آموزشی فدراسیون، با هماهنگی هیات استان کسب درآمد کنند. البته بدیهی است که این موضوع نیازبه داشتن حداقل استانداردهای لازم  دارد.

 دبیر فدراسیون در ادامه با اشاره به پیاده سازی و عملیاتی شدن برگزاری دوره های آموزشی فدراسیون بصورت مجازی و ایجاد تنوع و برآورد نیاز سنجی های لازم ابراز امیدواری کرد و گفت:  علاوه بر پاسخ  به نیازهای فنی،ارتقا و بروزسانی سطح علمی و دانش ذینفعان رشته های تابع فدراسیون مسیر مناسبی برای کسب درآمد باشگاه داران و هیات های استان فراهم خواهد شد.

رنکینگ ثابت اسنوکر کشوری بانوان

قهرمانی نماینده استان قزوین در اسنوکر کشوری بانوان

رنکینگ ثابت مسابقات پاکت بیلیارد ( بانوان)

قهرمانی نماینده استان فارس در پاکت بیلیارد کشوری بانوان

آغاز رقابت ها رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

پایان مسابقات ناین بال خراسان رضوی

حضور هاشم اسکندری در مجمع سالیانه فدراسیون جهانی بیلیارد و اسنوکر

دومین رنکینگ ایت بال بانوان استان ایلام برگزارشد

برترین های پاکت بیلیارد دختران کشور معرفی شدند

آغاز رقابت های پاکت بیلیارد و اسنوکر کشوری دختران

نفرات اعزامی اسنوکر بانوان جهت حضور در رقابت های جهانی مشخص شدند

بخشنامه رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

بخشنامه رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان

آغاز رقابت های انتخابی اسنوکر تیم ملی بانوان

اعزام برترین های اسنوکر بانوان به مسابقات قهرمانی جهان

رنکینگ کشوری ثابت اسنوکر زیر ۲۱ سال بانوان

پایان مسابقات تن بال استان یزد

نفرات برتر اسنوکر زیر۲۱ سال دختران معرفی شدند

اتمام مرحله نیمه هایی رقابت های اسنوکر دختران زیر۲۱ سال

آغاز رقابت های اسنوکر دختران زیر21 سال