Print
Zoom In
Zoom Out

سلطانی: خراسان رضوی ظرفیت بالایی در رشته های زیر مجموعه دارد

چهارشنبه 16 مهر 1399 ساعت 10:08

رئیس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان خراسان رضوی در گفت و گو با روابط عمومی فدارسیون گفت: از زمانی که به عنوان رئیس هیات این استان انتخاب شدم با کمک همکارانم توانستیم با برنامه ریزی مدون در سه دوره کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برنامه هایی را ترتیب بدهیم. در استان ظرفیت های بسیاری در رشته های زیر مجموعه وجود دارد و ما موفق شدیم مسابقات مطلوبی را برگزار و استعدادها و قهرمان خوبی را به خانواده بزرگ فدراسیون تحویل دهیم.

سلطانی در خصوص عملكرد هیات خراسان رضوی عنوان کرد: خدارا شکر می کنم که اکنون همکاران من در هیات خراسان رضوی اعم از ورزشکاران، داوران و هیات رئیسه و باشگاه ها با همدلی و وحدت مشغول به فعالیت هستند. پس از ابلاغ پروتکل های بهداشتی جدید فعالیت خود را پس از مقطعی تعطیلی از سر گرفتیم و مسابقات و برنامه های خود را بر اساس جدول از پیش تعیین شده برگزار می کنیم.

در همین روزهای شیوع ویروس کرونا موفق شدیم مسابقات بولینگ را در سه مرحله انجام دهیم و نفرات برتر را مشخص کنیم. مسابقات رنکینگ استانی، ایت بال و ناین بال و زیر 21 سال نیز انجام شده است. اکنون باشگاه های بولینگ و بیلیارد با رایزنی هایی که با مسئولان استان صورت گرفته در حال فعالیت و خدمت رسانی به علاقه مندان می باشند.

وی در خصوص برنامه های هفته دفاع مقدس استان نیز گفت:  علاوه بر مسابقاتی که اشاره شد، به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه های فرهنگی و اجتماعی مناسبی تدارک دیدیم. به نمایندگی از فدراسیون هر شب خدمت یکی از خانواده های شهید رفته و از محضر این یادگاران بهره بردیم و در نهایت یادبودی خدمت بازماندگان شهدای عالیقدر تقدیم گردید.

همچنین برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس را هم در دستور کار قرار داده که با استقبال خوبی همراه بود. دو سفر به شهرستان ها نیز در برنامه قرار گرفت.

رئیس هیات بیلیارد، بولینگ و بولس خراسان رضوی در مورد عملكرد شهرستان های این استان بیان کرد: اوایل مهر ماه به دو هیات شهرستان های تربت حیدریه و کاشمر سفر کرده و روسای این دو هیات مشخص شدند، با مدیران تربیت بدنی این شهرستان ها صحبت و توافقات مطلوبی بدست آمد. در آینده ای نچندان دور همکاری های خوبی را در دو رشته بولس و بیلیارد در این شهرستان ها مشاهده خواهیم کرد و در روزهای آینده از دیگر شهرستان ها هم بازدیدی خواهیم داشت.

در اینجا می خواهم به مسئله ای بپردازم از سال 90 به عنوان مسئول فرهنگی با آقای اسکندری همکاری می کنم و ارادت ویژه ای هم خدمت ایشان دارم.  به عنوان کسی که سال ها در کنار فدراسیون بوده ام باید بگویم که وجود ایشان را منبع خیر و برکت برای فدرایسون دیده ام و از نزدیک مشاهده کردم که چگونه با کم و کاستی ها موفق شدند تا برای کشورمان افتخار آفرینی کنند.

مشکلات همیشه و در همه جا وجود دارد. اما یک خانواده باید مشکلات و گرفتاری ها را در کنار یکدیگر حل کند. و نباید اجازه بدهد که خانواده برای منفعت شخصی نابود شود. در تمام این سال ها شاهد خدمت رسانی و ایثار آقای اسکندری بوده ام و در این شرایط  من و بسیاری از هیات ها خود را موظف می دانیم تا با حمایت خود گوشه ای از زحمات ایشان را جبران کنیم. دود تجمعات و برخی از تهمت ها و افتراها هم به چشم خانواده بولینگ و بیلیارد خواهد رفت.

همانند سال های گذشته آقای اسکندری سکاندار مجموعه هستند و ما هیات ها از ایشان همانند زمان انتخابات حمایت می کنیم چراکه ایشان در نزد خانواده بولینگ، بیلیارد و بولس نمونه مدیری توانمند و موفق است. کسب 98 مدال و کرسی های مهم آسیایی و جهانی بسیار ارزشمند و مایه سربلندی کشور عزیزمان است. امیدورام با همدلی وتلاش بتوانیم شرایط را به گونه ای مطلوب پیش ببریم و با ایجاد وحدت و همدلی به روزهای خوبمان ادامه بدهیم.

رنکینگ ثابت اسنوکر کشوری بانوان

قهرمانی نماینده استان قزوین در اسنوکر کشوری بانوان

رنکینگ ثابت مسابقات پاکت بیلیارد ( بانوان)

قهرمانی نماینده استان فارس در پاکت بیلیارد کشوری بانوان

آغاز رقابت ها رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

پایان مسابقات ناین بال خراسان رضوی

حضور هاشم اسکندری در مجمع سالیانه فدراسیون جهانی بیلیارد و اسنوکر

دومین رنکینگ ایت بال بانوان استان ایلام برگزارشد

برترین های پاکت بیلیارد دختران کشور معرفی شدند

آغاز رقابت های پاکت بیلیارد و اسنوکر کشوری دختران

نفرات اعزامی اسنوکر بانوان جهت حضور در رقابت های جهانی مشخص شدند

بخشنامه رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

بخشنامه رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان

آغاز رقابت های انتخابی اسنوکر تیم ملی بانوان

اعزام برترین های اسنوکر بانوان به مسابقات قهرمانی جهان

رنکینگ کشوری ثابت اسنوکر زیر ۲۱ سال بانوان

پایان مسابقات تن بال استان یزد

نفرات برتر اسنوکر زیر۲۱ سال دختران معرفی شدند

اتمام مرحله نیمه هایی رقابت های اسنوکر دختران زیر۲۱ سال

آغاز رقابت های اسنوکر دختران زیر21 سال