Print
Zoom In
Zoom Out

اسکندری: تمرکزمان را برای رونق مسابقات داخلی می گذاریم

شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 11:31

رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس گفت: با توجه به مشکلاتی که ویروس کرونا برای ورزش دنیا به وجود آورده و به نوعی مسابقات برون مرزی را تعطیل کرده است، در سال 1400 قصد داریم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی بر روی مسابقات داخلی تمرکز کنیم.

وی ادامه داد: رونق مسابقات داخلی به پیشرفت بازیکنان کمک می کند و باعث می شود همواره در آمادگی لازم باقی بمانند ما قصد داریم مانند سال های گذشته مسابقات را در دو بخش بانوان و آقایان و همچنین رده های سنی مختلف تا جایی که به سلامت آنها آسیبی وارد نشود در استان هایی که وضعیت آنها نرمال اعلام می شود برگزار کنیم. تا با امید خدا و تولید واکسن بتوانیم همانند گذشته و با قدرت در مسابقات برون مرزی نیز حضور پیدا کنیم.

 

رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس ضمن اهمیت توجه به سنین پایه یادآور شد: یکی از مهمترین برنامه هایی که تاکید بسیاری نیز بر روی آن داریم توجه به سنین پایه است. قهرمانانی مانند حسین وفایی، امیر سرخوش، علی قره گوزلو ، سیاوش مزینی و بسیاری دیگر از سنین پایه به این رشته وارد شدند و در حال حاضر هر کدام بسیار موفق بوده و برای دیگران الگویی در این رشته محسوب می شوند. به امید خدا و با برنامه ریزی هایی که انجام داده ایم   استعداد های خوبی به خانواده بهترینها اضافه خواهند شد. خوشبختانه در سالی که گذشت مسابقات استعدادیابی را با کمک کادر فنی به صورت مجازی برگزار و ضمن شناسایی برترین ها حضور آنها را در اردوهای استعدادیابی پیشبینی کرده ایم. همچنین از برترین های زیر 18 سال در جداول مسابقات کشوری که بین 32 بازیکن برتر رنکینگ برگزار شد نیز استفاده کردیم.

 

وی برگزاری مسابقات در شش ماه دوم سال 99 را برای ورزشکاران رشته های بیلیاردی مفید دانست و ادامه داد: خوشبختانه در شش ماه دوم سال گذشته  پس از گرفتن مجوزهای لازم توانستیم در رشته های بیلیاردی چندین مسابقه را ویژه برترین بازیکن های رنکینگ کشوری برگزار کنیم و امیدوارم امسال نیز ضمن ادامه مسابقات در این رشته در رشته های بولینگ و بولس نیز فعالیت های مفیدی انجام دهیم.

 

اسکندری با اشاره به اهمیت برگزاری دوره های آموزشی افزود: همانطور که پیش از این نیز اشاره کردم شیوه ویروس کرونا باعث شد تا ورزش کشور از جمله فدراسیون ما از برنامه های آموزشی خود عقب بماند. با توجه به برنامه ریزی هایی که در فدراسیون انجام داده ایم در سال جدید و با کمک هیات های استانی دوره های آموزشی را به صورت آنلاین برگزار خواهیم کرد.

 

رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس با توجه به جایگاه بین المللی اسنوکر ایران متذکر شد: خوشبختانه نام ایران در رشته اسنوکر در جایگاه والایی قرار دارد و همانطور که می دانید ما توانسته ایم در سطوح جهانی و آسیایی پرچم جمهوری اسلامی ایران را بارها به اهتزاز درآوریم و برای مردم عزیز کشورمان افتخار افرینی کنیم. 

 

نایب رئیس فدراسیون بین المللی بیلیارد و اسنوکر ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی ورزشکاران گفت: امیدوارم در سال جدید با تمام شدن همه گیری ویروس کرونا بتوانیم مانند گذشته شاهد موفقیت بیشتر قهرمانانمان باشیم.تمامی قهرمانانی که برای کشور عزیزمان افتخار آفرینی کرده اند باید بدانند که نامشان  برای همیشه در تاریخ به یادگار خواهد ماند.

رنکینگ ثابت اسنوکر کشوری بانوان

قهرمانی نماینده استان قزوین در اسنوکر کشوری بانوان

رنکینگ ثابت مسابقات پاکت بیلیارد ( بانوان)

قهرمانی نماینده استان فارس در پاکت بیلیارد کشوری بانوان

آغاز رقابت ها رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

پایان مسابقات ناین بال خراسان رضوی

حضور هاشم اسکندری در مجمع سالیانه فدراسیون جهانی بیلیارد و اسنوکر

دومین رنکینگ ایت بال بانوان استان ایلام برگزارشد

برترین های پاکت بیلیارد دختران کشور معرفی شدند

آغاز رقابت های پاکت بیلیارد و اسنوکر کشوری دختران

نفرات اعزامی اسنوکر بانوان جهت حضور در رقابت های جهانی مشخص شدند

بخشنامه رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

بخشنامه رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان

آغاز رقابت های انتخابی اسنوکر تیم ملی بانوان

اعزام برترین های اسنوکر بانوان به مسابقات قهرمانی جهان

رنکینگ کشوری ثابت اسنوکر زیر ۲۱ سال بانوان

پایان مسابقات تن بال استان یزد

نفرات برتر اسنوکر زیر۲۱ سال دختران معرفی شدند

اتمام مرحله نیمه هایی رقابت های اسنوکر دختران زیر۲۱ سال

آغاز رقابت های اسنوکر دختران زیر21 سال