Print
Zoom In
Zoom Out

مصاحبه اختصاصی با سرمربی تيم‌های ملی اسنوکر

دوشنبه 06 آبان 1398 ساعت 02:15

تيم‌های ملی اسنوکر بانوان، آقایان و پیشکسوتان كشورمان راهی مسابقات قهرمانی جهان در ترکیه شد. کامران شهلا در گفت‌‌وگویی ویژه با روابط عمومی فدراسیون از شرایط بازیکنان گفت.

سرمربی تیم‌های ملی با اشاره به نحوه انتخاب نفرات اظهار کرد: در اردوی اولیه با برگزاری مسابقات گزینشی بین نفرات سوم تا شانزدهم رنکینگ کشوری دو نفر به عضویت تیم ملی درآمدند و دو نفر نخست رنکینگ به صورت مستقیم به تیم ملی راه یافتند. بانوان نیز با حضور در مسابقات انتخابی جواز حضور در تیم ملی را به دست آوردند.   

شهلا برنامه‌های اردو را این چنین شرح داد: در اردوی پایانی که به مدت دو هفته برگزار شد، همان طور که می‌گویند «بدن سالم، ذهن سالم» با توجه به اهمیت تمرینات هوازی در تناسب اندام و آرامش روانی ورزشکاران این تمرینات را مدنظر قرار دادیم. تمرینات انفرادی و رقابتی بخش اصلی برنامه تمرینی روزانه بازیکنان بود و در پایان دو هفته اردو و مسابقات انجام شده امیر سرخوش، سیاوش مزینی، علی روشنی‌کیا و میلاد کاشانی به ترتیب نفرات اول تا چهارم شدند. در طول مسابقات بیش از ۸۰ بریک بالای ۱۰۰ و نزدیک به ۴۰ بریک بالای ۷۰ توسط بازیکنان ثبت شد.

سرمربی تیم‌‌های ملی در مورد میزان آمادگی بازیکنان گفت: امیر سرخوش یک پله بالاتر آمده و آمادگی بالایی دارد. حضور او در مسابقات چلنج تور انگلیس و بازی مقابل حرفه‌ای‌های سابق جهان در این اتفاق بسیار موثر واقع شده است. سیاوش مزینی نیز در آمادگی بالایی به سر می‌برد. علی روشنی‌کیا که دارای رنکینگ ۱۳ کشوری است با درخشش در مسابقات انتخابی توانایی‌های خود را نشان داد و در اردوی پایانی پیشرفت زیادی را در این بازیکنان شاهد بودیم و میلاد کاشانی، پدیده مسابقات گزینشی در رقابت‌ها بسیار خوب عمل کرد.

او در رابطه با بانوان عنوان کرد: اردوی بی‌سابقه و منظمی در بخش بانوان برگزار شد و خانم‌ها سارا بهاروندی، ارمغان حسنی، مریم ابراهیمی و پری بهاروندی به ترتیب در مجموع مسابقات درون اردویی اول تا چهارم شدند. حسنی چندین دوره مسابقات برون مرزی شرکت کرده و از تجربه بیشتری برخوردار است. بسیار امیدوار هستم که بانوان از دوره‌های قبلی بهتر عمل کنند.

کامران شهلا ضمن اشاره به عدم صعود پیشکسوتان از مرحله گروهی رقابت‌ها در دوره‌های گذشته اضافه کرد: پیشکسوتان شرایط تمرینات انفرادی و غیرمتمرکز را داشتند و سه روز پایانی به اردو پیوستند؛ طی این اردو با بازیکنان تیم اصلی به رقابت پرداختند که علی‌پور موفق به شکست یکی از بازیکنان اصلی شد و این امید وجود دارد که صعود بازیکنان از مرحله گروهی در این دوره رخ دهد.

او در پایان صحبت‌های خود گفت: امیدوارم با یاری خداوند متعال بازیکنان شایسته کشورمان صاحب حداقل یک یا دو مدال خوشرنگ شوند و نسبت به ادوار گذشته نتایج بهتری کسب نمایند.

اردوی پایانی در سطح کیفی بسیار مطلوب و به صورت کامل شامل کارگاه‌های تغذیه و فرهنگی و همراه با ماساژ و روانشناسی برای ملی‌پوشان برگزار شد، از رییس فدراسیون به پاس برپایی این اردو صمیمانه تشکر می‌کنم.

رنکینگ ثابت اسنوکر کشوری بانوان

قهرمانی نماینده استان قزوین در اسنوکر کشوری بانوان

رنکینگ ثابت مسابقات پاکت بیلیارد ( بانوان)

قهرمانی نماینده استان فارس در پاکت بیلیارد کشوری بانوان

آغاز رقابت ها رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

پایان مسابقات ناین بال خراسان رضوی

حضور هاشم اسکندری در مجمع سالیانه فدراسیون جهانی بیلیارد و اسنوکر

دومین رنکینگ ایت بال بانوان استان ایلام برگزارشد

برترین های پاکت بیلیارد دختران کشور معرفی شدند

آغاز رقابت های پاکت بیلیارد و اسنوکر کشوری دختران

نفرات اعزامی اسنوکر بانوان جهت حضور در رقابت های جهانی مشخص شدند

بخشنامه رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

بخشنامه رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان

آغاز رقابت های انتخابی اسنوکر تیم ملی بانوان

اعزام برترین های اسنوکر بانوان به مسابقات قهرمانی جهان

رنکینگ کشوری ثابت اسنوکر زیر ۲۱ سال بانوان

پایان مسابقات تن بال استان یزد

نفرات برتر اسنوکر زیر۲۱ سال دختران معرفی شدند

اتمام مرحله نیمه هایی رقابت های اسنوکر دختران زیر۲۱ سال

آغاز رقابت های اسنوکر دختران زیر21 سال